Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Tolna megyében 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi felhasználó támogatás Üzleti kapcsolattartás, tanácsadás, segítségnyújtás, megoldási javaslattétel Aktív rész...tegnap 21:10
-
IS-U modul áram és gáz SAP rendszerekben fejlesztések koordinálása, adminisztrálása SAP alkalmazásüzemeltetés és fejlesztés kezelése Üzleti igények elemzése, informatikai specifikálása, kapcsolattartás az üzlettel, tanácsadás, segítségnyújtás, javaslattétel Aktív részvétel a fejl...tegnap 21:10
-
SAP ABAP fejlesztés Projektekben részvétel Igények elemzése, tervezés, együttműködés a rendszerszervezőkkel Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi f...tegnap 21:10
-
Join our dynamic Team as a Senior Fraud Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for complex tasks? Avis Budget Group is seeking a motivated Senior Fraud Analyst to join our Security team. If you're ready to take o...tegnap 20:30
-
Driving Digitalization in the Supply Chain Program Planning area, by implementing E2E processes in one integrated system: IBP Be part of the IT global project team, taking over the responsibility for tasks in agile model driven projects Integration of the IBP solutio...máj. 13.
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.máj. 12.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 10.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.