Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 5-10 év tapasztalattal
44 db találat
Szűrés
-
Segítesz a vásárlóknak, hogy jobb gazdikká váljanak Rajtad múlik, hogy a planogramok naprakészek legyenek, hogy a bolt tiszta, rendezett és jól feltöltött legyen Kitűzöd a célokat, feladatokat a munkatársaidnak és motiválod őket A pénzügyi folyamatokat irányítod, az esti zárást...tegnap 16:03
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 13:08
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...tegnap 09:07
-
részvétel műholdas földi állomások tervezésében, kiépítésében, külföldi beszállítókkal történő egyeztetésekben. részvétel külföldi tanfolyamokon, felkészülés a telepítendő rendszerek üzemeltetésére a telepített rendszerek rádiófrekvenciás, alapsávi, HW/SW üzemeltetése különböző m...ma 00:50
-
Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok elvégzése Windows és Linux szerverek kezelése Szerverek állapotának rendszeres ellenőrzése Biztonsági mentések kezelése Hálózat üzemeltetése, karbantartása Számítógépek, mobil eszközök telepítése, hibaelhárítás Felhasználói jo...tegnap 21:55
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...tegnap 19:10
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...tegnap 16:10
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Üzemeltetési-, támogatási szerződésportfólió kezelése, riportolása, elszámolása és elszámoltatása Napi működés során felmerülő hibák / változások felügyelete, a szakmai feladatok koordinálása, határidők betartatása és számonkérése Változáskezelési folyamatban való részvétel, egye...tegnap 15:15
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...tegnap 15:05
-
az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...tegnap 14:55
-
Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján a vállalati célok figyelembevétele mellett releváns ajánlat adása, szerződések megkötése Eszközök bemutatása...tegnap 13:55
-
- A vállalat belső ERP-rendszerének napi kezelése, működtetése. - A vállalatirányítási rendszer felhasználóinak támogatása (kb. 20 fő), kérdések megválaszolása, kéréseik megoldása. - Események, felmerülő problémák megoldása, jelentése és nyomon követése. - Együttműködés a vállala...tegnap 13:20
-
A Társaság minőségirányítási rendszerének támogatása és fejlesztése az adott szabványoknak, jogszabályoknak megfelelően; A vonatkozó Minőségirányítási Kézikönyv, kapcsolódó dokumentumok és bizonylatok naprakész állapotban tartása; Az Integrált Irányítási Rendszerhez tartozó szabá...tegnap 12:05
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...tegnap 11:05
-
Magyar Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése elsősorban telefonon kizárólag üzleti ügyfeleink számára Új és meglévő ÜZLETI ügyfelek telefonon való megkeresése, igényfelmérés, konzultatív ügyfél igényeire szabott tanácsadás Munkatársak támogatása, üzleti értékesíté...tegnap 10:05
-
Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...tegnap 08:43
-
SAP HR-IT Key User and Project Coordinator
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln út 1.Be the single point of contact for payroll regarding IT-application like SAP HR-Core Analyze and evaluate customer requirements and implementing them (e.g. Change Request-Management and problem solving in SMT). Develop complete concepts to solve HR-IT related problems. Coordinati...ápr. 28. -
Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósításaápr. 28.
-
A Társaság információbiztonság irányítási rendszerének támogatása és fejlesztése az adott szabványoknak, jogszabályoknak megfelelően; Vonatkozó kézikönyv, kapcsolódó szabályozó dokumentumok és bizonylatok naprakész állapotban tartása; Az Integrált Irányítási Rendszerhez tartozó s...ápr. 28.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ápr. 28.