Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...
    ápr. 20.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    tegnap 21:50
  • Telekommunikációs értékesítő

    2234 Maglód, Eszterházy János utca
    Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...
    tegnap 11:05
  • Magyar Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése elsősorban telefonon kizárólag üzleti ügyfeleink számára Új és meglévő ÜZLETI ügyfelek telefonon való megkeresése, igényfelmérés, konzultatív ügyfél igényeire szabott tanácsadás Munkatársak támogatása, üzleti értékesíté...
    tegnap 10:05
  • Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján a vállalati célok figyelembevétele mellett releváns ajánlat adása, szerződések megkötése Eszközök bemutatása...
    ápr. 25.
  • Microsoft Windows kiszolgálói környezet telepítése, konfigurálása, testre szabása Szoftver technológiák bevezetése, installálása, konfigurálása Megfelelés a termékbiztonsági, teljesítmény- és támogathatósági követelményeknek Rendszertervek, egyéb műszaki dokumentáció készítése, k...
    ápr. 25.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 25.
  • új megoldásokat tervezel a Product ownerrel együttműködve öszegyűjtöd a szoftverrel kapcsolatos üzleti és technikai elvárásokat, amiket a Scrum fejlesztői csapatunkkal együttműködve valósítasz meg elkészíted a műszaki specifikációkat egyezteteted ezeket a fejlesztőkkel, egyszerűb...
    ápr. 25.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 24.
  • az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...
    ápr. 24.
  • Windows környezetben működő szerverek, számítógépek szoftveres és hardveres telepítése és karbantartása Aktív és passzív hálózati elemek felügyelete Kamerarendszer technikai működésének és állapotának felügyelete Felhasználók számára segítségnyújtás (helpdesk – LEVEL1-2) Felhaszn...
    ápr. 24.
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...
    ápr. 23.
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 23.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
  • Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósítása
    ápr. 22.
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 22.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    ápr. 21.
  • Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim