Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák Nagykovácsiban
7 db találat
Szűrés
-
Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...tegnap 23:40
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Join our dynamic Team as a Senior Fraud Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for complex tasks? Avis Budget Group is seeking a motivated Senior Fraud Analyst to join our Security team. If you're ready to take o...ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Improving our existing camera products Camera firmware related development tasks Software integration related development tasks Support of ongoing projects Preparing development documentation Camera WEB UI developmentápr. 23.
-
Ebben a pozícióban a Te feladatod lesz az egyik telekommunikációs partnercégünk aktuális és most épülő, microservice alapú ügyfélkiszolgáló rendszereinek üzemeltetése. Napi feladatként hibákat kezelsz a különböző portal szakrendszerekben, gyors és hatékony megoldásokat biztosítas...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.