Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Hajdú-Bihar megyében 5-10 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemeléstegnap 18:46
-
A térinformatikai alapú villamos hálózati műszaki nyilvántartási rendszer (INIS) működtetése az alábbiak szerint: INIS modulgazdai feladatok ellátása. INIS rendszer üzleti oldali üzemeltetése, fejlesztése, adatkarbantartása, kapcsolattartás az informatikai (IT) szolgáltatóval. IN...Friss
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...tegnap 16:05
-
A társaság weboldalának, webes alkalmazásainak fejlesztése, üzemeltetése Meglévő közösségi és webes alkalmazások karbantartása Fejlesztési projektek elkészítésemáj. 05.
-
ERP projektmenedzser és tanácsadó
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megyeÉlenjáró TruMES termelésirányítási rendszer ügyfél támogatása Részvétel a helpdesk és a support tevékenység ellátásában Használati útmutatók, dokumentációk készítése Részvétel ügyfél bevezetések megvalósításában Új funkciók tesztelése és átvétele Ügyfél oktatások...máj. 04. -
az értékesítési helyszíneken üzemelő lottó terminálok és kapcsolódó egységei, lottózói információs rendszer folyamatos üzemvitelének biztosítása, a technikusi körzethez tartozó lottó terminálok és kapcsolódó egységei rendszeres karbantartása, terminálok telepítése, bontása, javít...máj. 03.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 03.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 03.