Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások Győrött 3-5 év tapasztalattal

14 db találat
Szűrés
  • Az ügyfeleik támogatása SAP® szoftvermegoldások kivitelezésében és karbantartásában SAP® tanácsadás és/vagy fejlesztésben való részvétel SAP® megoldások integrálása és megvalósítása, valamint fejlesztési stratégiák és koncepciók kidolgozása Proaktív közreműködés a projektekben Ak...
    tegnap 09:10
  • IT helpdesk munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer.  - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...
    máj. 26.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    máj. 25.
  • Informatikus, rendszerüzemeltető

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye
    Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...
    máj. 25.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 25.
  • Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...
    máj. 24.
  • Betanulási időszak: tapasztalt kollégák mellett elméleti képzéssel kiegészítve Folyamatos szakmai támogatás, „erősítést” hívhatsz bármikor a területen dolgozó kollégáktól vagy a központi diszpécsertől Vannak tervezett karbantartási munkák, ahol előre kitalált forgatókönyv szerint...
    máj. 22.
  • Az ügyfeleinknél működő végfelhasználói számítástechnikai infrastruktúra mindenkori zavartalan/biztonságos működésének felügyelete és annak dokumentálása Első szintű IT-támogatás nyújtása a felhasználóknak személyesen vagy távoli eléréssel Számítógépek és mobil eszközök telepítés...
    máj. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim