Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Győr-Moson-Sopron megyében 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 07.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...máj. 07.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...máj. 06. -
Demand Management: Identify order risk, balance order loading and capacity arrangement in advance, and monitor Key project orders status. Production Plan: Monitor EMS production planning management, identify and solve shortage order issue. Process Management: Monitor Order fulfil...máj. 06.
-
Téged várunk a csapatba, ha… - érdekel a Telekommunikáció, nem jössz zavarba egy smartphone vagy egy tablet társaságában - szeretnél egy 11 fős csapat vezetője lenni a Magyar Telekom hivatalos Partnerénél az EasyTel Kft-nél. - szeretsz személyes kapcsolatot létesíteni, értékesít...máj. 06.
-
Vállalatirányítási rendszerek üzemeltetése, optimális működésének biztosítása Folyamatos kapcsolattartás a IT munkatársaival Vállalatirányítási programokkal kapcsolatos hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, és további támogatási feladatok nyilvántartása...máj. 04.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 03.