Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások Győr-Moson-Sopron megyében 1-3 év tapasztalattal

7 db találat
Szűrés
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    máj. 07.
  • Informatikus, rendszerüzemeltető

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye
    Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...
    máj. 07.
  • IT szolgáltatást támogató munkatárs

    Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megye
    adminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...
    máj. 06.
  • Demand Management: Identify order risk, balance order loading and capacity arrangement in advance, and monitor Key project orders status. Production Plan: Monitor EMS production planning management, identify and solve shortage order issue. Process Management: Monitor Order fulfil...
    máj. 06.
  • Team vezető

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye, Vas megye, Zala megye
    Téged várunk a csapatba, ha… - érdekel a Telekommunikáció, nem jössz zavarba egy smartphone vagy egy tablet társaságában - szeretnél egy 11 fős csapat vezetője lenni a Magyar Telekom hivatalos Partnerénél az EasyTel Kft-nél. - szeretsz személyes kapcsolatot létesíteni, értékesít...
    máj. 06.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim