Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Munkaállomások L1 szintről történt eszkalációjának kezelése: teljeskörű (hardver-szoftver) felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárítása Szerverek szoftver oldali (oprendszer, mentési rendszerek) felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárít...ápr. 24.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 24. -
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...ápr. 24.
-
Környezeti háttér: elsősorban egy ügyfelünk kiszolgálása, akik elektromos jármű töltőállomásokat építenek, ehhez én és pár kollégám tervezzük és konfiguráljuk a MikroTik eszközöket. Helyszíni munkánk nincs, mindent távolról intézünk - néha este is dolgozunk, - és gyakran angolul...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 22.
-
Gerinchálózati és Acceshálózati vezetékes távközlési berendezésekkel kapcsolatos L1 szintű üzemeltetési tevékenységek, többek között telepítés, hibaelhárítás, kiváltások Tervezett és rendkívüli hibaelhárítás Készenléti, ügyeleti tevékenység biztosítása A tevékenységgel kapcsolato...ápr. 12.