Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák Csongrád-Csanád megyében
10 db találat
Szűrés
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendtegnap 13:50
-
SAP rendszerek folyamatos üzemeltetése és ellenőrzése (ABAP Short Dump-ok elemzése, javítócsomagok implementálása, kernel frissítés, transzportálás támogatása, EWA riportok elemzése) SAP rendszerekhez kapcsolódó Oracle és DB2 adatbázis adminisztrátori tevékenység ellátása (tables...máj. 28.
-
ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001 és az ISO 27001 szabványok ismerete, különös tekintettel az ISO 27001 szabványra Ezen szabványok szerinti belső auditok végzése Helyesbítő intézkedések menedzselése Külső és vevői információbiztonsági auditok koordinálása Üzletmenetfolytonosság mene...máj. 28.
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...máj. 28.
-
IS-U modul áram és gáz SAP rendszerekben fejlesztések koordinálása, adminisztrálása SAP alkalmazásüzemeltetés és fejlesztés kezelése Üzleti igények elemzése, informatikai specifikálása, kapcsolattartás az üzlettel, tanácsadás, segítségnyújtás, javaslattétel Aktív részvétel a fejl...máj. 26.
-
Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi felhasználó támogatás Üzleti kapcsolattartás, tanácsadás, segítségnyújtás, megoldási javaslattétel Aktív rész...máj. 26.
-
SAP ABAP fejlesztés Projektekben részvétel Igények elemzése, tervezés, együttműködés a rendszerszervezőkkel Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi f...máj. 26.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 25.
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.máj. 24.
-
A ServiceDesk alkalmazásban rögzített szolgáltatási kérések megoldása, menedzselése A felhasználók támogatása a ServiceDesk csatornáin keresztül (telefon, elektronikus levelezés, illetve portál) Az ipari-gyártási folyamatokat támogató, kiszolgáló informatikai eszközök, végberende...máj. 22.