Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Tesztmérnök állás, munka

185 db találat
Szűrés
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    tegnap 14:00
  • Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése  Informatikai eszk...
    ápr. 27.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    ápr. 28.
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    tegnap 13:45
  • saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...
    ápr. 26.
  • We are on the quest to find a new team member for our office in Budapest, who will take over some of key responsibilities managing our global system infrastructure. Tasks & Responsibilities: Take on responsibility for availability of LORIOT systems Manage our global IIoT infrastr...
    ápr. 28.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    ápr. 25.
  • Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...
    tegnap 10:30
  • Rendszergazda

    1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.
    A cég hlózati transzformációjában való részvétel, Részvétel a LAN/WAN és adatközponti projektek tervezési, kivitelezési és támogatási munkáiban, IpSec és hagyományos bérelt vonali technológiák üzemeltetése, implementálása, Szakmai kapcsolattartás a gyártók és a végfelhasználók mű...
    tegnap 08:45
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ápr. 25.
  • A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...
    ápr. 28.
  • Infrastruktúra, Windows rendszerek üzemeltetése, támogatása és dokumentálása A belső ügyfelektől érkező és a bejelentések, események megoldása, elhárítása, hibajegykezelő rendszerben Rendszertervek, rendszerdokumentációk és üzemeltetési leírások készítése Részvétel az incidenskez...
    tegnap 14:47
  • Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...
    ápr. 28.
  • Szerver- és rendszerüzemeltető

    1149 Budapest, Pillangó utca 16-20.
    Szerver üzemeltetés során tapasztalható feladatok:  Ticketek napi szintű kezelése  Szerverek létrehozása, frissítése, nem használt szerverek törlése (Windows, Linux)  Szerverjogosultságok megadása  Szerver vagy hálózatoldalon felmerülő problémák, hibák proaktív feltárása  SCCM pa...
    ápr. 28.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    tegnap 12:25
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim