Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák XIII. kerületben
20 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Windows és Linux rendszerek támogatása, számítógépes hálózatok, munkaállomások és szerverek felügyelete, karbantartása, felhasználók munkájának támogatása, rendszerüzemeltetési feladatok ellátása, mentések, jogosultságok kezelése, Cloud rendszerek felügyelete (M365, MS Defender),...tegnap 16:00
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...tegnap 08:50
-
Banki és energetikai alkalmazások manuális tesztelése Hibák feltárása, elemzése, dokumentálása Az elvégzett tesztelés dokumentálása, jegyzőkönyv készítése Ügyfelek támogatása, hibajegyek kezelése Folyamatos kommunikáció, szoros együttműködés a fejlesztő kollégákkal Csapatmunkában...ápr. 26.
-
A Szerver infrastruktúra csoport munkatársainak vezetése, mentorálása, beosztásuk készítése, feladataik delegálása Támogatás nyújtása ügyfeleink szervereivel kapcsolatos hibaelhárításban Három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalm...ápr. 26.
-
Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...ápr. 26.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 26.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 25.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...ápr. 25.
-
Műszaki feladatok: A helyi IT stratégia támogatása Az IT infrastruktúra fejlesztése és karbantartása meghatározott rendelkezésre állás biztosítása a rendszerekre vállalt SLA-k betartásával Redundancia biztosítása az üzemeltetett/karbantartott rendszereken Frissítések, bővítések ú...ápr. 25.
-
Windows szerverek felügyelete és üzemeltetése, Üzleti igényhez tartozó technikai funkciók, IT folyamatok megtervezése, Szolgáltatókkal való kapcsolattartás, Aktív részvétel IT Technológia projektekben, feladatokban, koordinációjukban, Országos hálózat áttervezése (felügyelet, lev...ápr. 23.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 23.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 23.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 23.
-
Számlevezető rendszerben paraméterezési feladatok végrehajtása. Éles banküzem támogatása, L3 support tevékenységek ellátása. Tömeges módosítási igényekre makrók írása, futtatása. Lekérdezési igények kezelése. Üzleti specifikációk, megrendelések értelmezése, egyeztetése. Kapcsol...ápr. 23.
-
A cég hlózati transzformációjában való részvétel, Részvétel a LAN/WAN és adatközponti projektek tervezési, kivitelezési és támogatási munkáiban, IpSec és hagyományos bérelt vonali technológiák üzemeltetése, implementálása, Szakmai kapcsolattartás a gyártók és a végfelhasználók mű...ápr. 23.
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...ápr. 22.
-
Információ biztonsági szolgáltatás az ügyfelek részére (L2-L3) Teljeskörű belső IT és információ biztonsági szolgáltatás a vállalat részére (L1) Az ügyfelek részére vállalt szerződés szerinti SLA-k betartása Az elvégzett feladatok dokumentálásaápr. 17.
-
You will liaise with our staff and managers on IT and information security issues (threats, measures, residual risks, etc.) at national and international level. You will define IT and information security policies and objectives, as well as key performance indicators (KPIs), keep...ápr. 16.