Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák XIV. kerületben
28 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...tegnap 09:27
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelésetegnap 05:05
-
Támogatás nyújtása az incidenskezelésben résztvevő kollégák részére, IT biztonsági védelmi rendszerek széles körének üzemeltetése, felmerülő hibák kezelése, Új védelmi megoldások tesztelése, bevezetése, Változáskezeléshez, fejlesztéshez, teszteléshez kapcsolódó egyedi, komplex ko...ápr. 25.
-
Driving Digitalization in the Supply Chain Program Planning area, by implementing E2E processes in one integrated system: IBP Be part of the IT global project team, taking over the responsibility for tasks in agile model driven projects Integration of the IBP solutio...ápr. 25.
-
Ensure timely and budget-friendly achievement of all project goals and milestones. Lead and oversee four teams (SAP, MES, Infrastructure, and Data Migration) in reaching set objectives, each headed by a Team Leader. Handle client escalations and expectations effectively. Devel...ápr. 25.
-
Crafting and refining Fiori applications with UI5, Odata, and CDS enhancements. Generating Technical Design Documentation. Building CDS Views. Facilitating team knowledge-sharing. Working alongside Solution Architects, Functional Specialists, and integration experts to trouble...ápr. 25.
-
SAP riportok futtatása, eredmények ellenőrzése és feltöltése Igény esetén egyeztetés üzemekkel és egyéb szervezetekkel Folyamatfejlesztési javaslatok készítésében való közreműködésápr. 24.
-
- Magas rendelkezésre állású Linux és Windows rendszerek üzemeltetése, - Részvétel komplex IT infrastruktúrák tervezésében, üzemeltetésében, fejlesztésében, - Hálózati eszközök telepítése, konfigurálása és üzemeltetése (Routerek, UTMek, L3-as switchek, stb.), - SaaS és On-Prem Sz...ápr. 24.
-
Issue resolution on incidents and problems for the live units in S/4Hana in scope for SAP PM module Provides application maintenance, 2nd and 3rd level production support services toward the supported live locations globally Provides appropriate solutions upon Business Area requi...ápr. 24.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 24. -
Improving our existing camera products Camera firmware related development tasks Software integration related development tasks Support of ongoing projects Preparing development documentation Camera WEB UI developmentápr. 23.
-
Support the roll out of HBS SAP solution across Hydro’s plants, as well as Business as Usual support for the companies already using the solution Understand ABAP code. Capable of reading Z-Code and debug client specific code Be a part of the support and project team, work closely...ápr. 23.
-
Ebben a pozícióban a Te feladatod lesz az egyik telekommunikációs partnercégünk aktuális és most épülő, microservice alapú ügyfélkiszolgáló rendszereinek üzemeltetése. Napi feladatként hibákat kezelsz a különböző portal szakrendszerekben, gyors és hatékony megoldásokat biztosítas...ápr. 23.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ápr. 23.
-
ITIL folyamatok minőségbiztosítása Szoros együttműködés az SSC és a DSC területekkel a beazonosított- vagy beazonosítandó feladatok gyors megoldása érdekében Az ITIL folyamatok működésében feltárt fejlesztési lehetőségek és kockázatok rendszeres felülvizsgálata, a vizsgálat eredm...ápr. 23.
-
Main tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...ápr. 22.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 22.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ápr. 22.
-
Szerver üzemeltetés során tapasztalható feladatok: Ticketek napi szintű kezelése Szerverek létrehozása, frissítése, nem használt szerverek törlése (Windows, Linux) Szerverjogosultságok megadása Szerver vagy hálózatoldalon felmerülő problémák, hibák proaktív feltárása SCCM pa...ápr. 22.
-
A Támogatáskezelő alaptevékenységéhez köthető feladatok informatikai támogatása, informatikai üzemeltetés; az Egységes Pályázatkezelő Rendszer működésének biztosítása, részvétel a fejlesztésekben, a hibák javításában.ápr. 22.
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...ápr. 22.