Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő it üzemeltetés, telekommunikáció állások XIII. kerületben
8 db találat
Szűrés
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 01.
-
ápr. 30.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 29.
-
Senior Rendszerszervező (e-szolgáltatások)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XIII. kerületRendszerszervezés: Felelős a rábízott alkalmazásokért, életútjukért (alkalmazásgazda) és rendszerszervezési feladatokat lát el. Karbantartja és naprakészen tartja a rendszerterveket, és gondoskodik az alkalmazás életút eseményiről. Felelős a támogatott üzleti folyamatok IT rendsz...ápr. 29. -
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 29.
-
Számlevezető rendszerben paraméterezési feladatok végrehajtása. Éles banküzem támogatása, L3 support tevékenységek ellátása. Tömeges módosítási igényekre makrók írása, futtatása. Lekérdezési igények kezelése. Üzleti specifikációk, megrendelések értelmezése, egyeztetése. Kapcsol...ápr. 29.
-
részvétel az állami társaságok számára kialakított kontrolling adatszolgáltatási rendszer működtetésében és folyamatos tovább fejlesztésében; szakmai kapcsolattartás a rendszer felhasználóival; az új rendszerhez tartozó fejlesztések tesztelése; közreműködés a rendszerfejlesztési...ápr. 26.