Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások XIII. kerületben 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ma 09:30
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 29.
-
Windows szerverek felügyelete és üzemeltetése, Üzleti igényhez tartozó technikai funkciók, IT folyamatok megtervezése, Szolgáltatókkal való kapcsolattartás, Aktív részvétel IT Technológia projektekben, feladatokban, koordinációjukban, Országos hálózat áttervezése (felügyelet, lev...ápr. 28.
-
Windows és Linux rendszerek támogatása, számítógépes hálózatok, munkaállomások és szerverek felügyelete, karbantartása, felhasználók munkájának támogatása, rendszerüzemeltetési feladatok ellátása, mentések, jogosultságok kezelése, Cloud rendszerek felügyelete (M365, MS Defender),...ápr. 27.
-
részvétel az állami társaságok számára kialakított kontrolling adatszolgáltatási rendszer működtetésében és folyamatos tovább fejlesztésében; szakmai kapcsolattartás a rendszer felhasználóival; az új rendszerhez tartozó fejlesztések tesztelése; közreműködés a rendszerfejlesztési...ápr. 26.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 26.