Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Pályakezdő it üzemeltetés, telekommunikáció állások XIII. kerületben

19 db találat
Szűrés
  • megadott címlista alapján, személyesen felkeresed új és meglévő ügyfeleinket otthonukban, ahol élményt nyújtó konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást folytatsz, ajánlatot készítesz, majd értékesítesz(Ügynöki tevékenység) területi információkat gyűjtesz, melyről jelzést...
    máj. 02.
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    máj. 01.
  • ápr. 30.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 30.
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    ápr. 29.
  • Senior Rendszerszervező (e-szolgáltatások)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest XIII. kerület
    Rendszerszervezés: Felelős a rábízott alkalmazásokért, életútjukért (alkalmazásgazda) és rendszerszervezési feladatokat lát el. Karbantartja és naprakészen tartja a rendszerterveket, és gondoskodik az alkalmazás életút eseményiről. Felelős a támogatott üzleti folyamatok IT rendsz...
    ápr. 29.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ápr. 29.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ápr. 29.
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 28.
  • Szuperszámítógép üzemeltetése: nagyteljesítményű szerver rendszerek, speciális hálózati igények és többszintű tárolórendszerek üzemeltetése. Rendszer- és üzemeltetés automatizálás, Site Reliability Engineer feladatok. Rendszer-integráció nagy teljesítményű hardver és szoftverkomp...
    ápr. 28.
  • Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...
    ápr. 27.
  • Elsődleges feladatok: Szakmailag felügyelni az IT Governance terület hatáskörébe tartozó IT és Risk audit, IT kontrolling, CAPEX, OPEX tervezés, beszállítói, szerződés és szolgáltatás menedzsment szakterületek napi operatív, valamint közép és hosszútávú stratégiai tevékenységeit...
    ápr. 18.
  • Az IT Delivery Team Lead szakmai támogatása az IT fejlesztési és rendszertámogatási feladatok hatékony ellátásában, a technológiai modernizációs feladatok tervezésében és végrehajtásában LESZÁLLÍTÁS: első szintű támogatás és részvétel a szakterületi IT rendszerfejlesztések tervez...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim