Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások XI. kerületben 3-5 év tapasztalattal
13 db találat
Szűrés
-
Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...tegnap 09:35
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
Ensure timely and budget-friendly achievement of all project goals and milestones. Lead and oversee four teams (SAP, MES, Infrastructure, and Data Migration) in reaching set objectives, each headed by a Team Leader. Handle client escalations and expectations effectively. Devel...máj. 19.
-
SAP Fiori Application Developer
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XI. district, or SzékesfehérvárCrafting and refining Fiori applications with UI5, Odata, and CDS enhancements. Generating Technical Design Documentation. Building CDS Views. Facilitating team knowledge-sharing. Working alongside Solution Architects, Functional Specialists, and integration experts to trouble...máj. 19. -
SAP modul támogatás és tanácsadás a vállalati folyamatok optimalizálása érdekében belső ügyfeleink folyamatainak támogatása elsősorban SAP IS-U modult érintően (customizing, hibaelhárítás, problémamegoldás) együttműködés belső szervezeti egységekkel, társterületekkel közreműködés...máj. 18.
-
Közreműködik a MOL Campus parkolóinak hatékony működésére, üzemeltetésére vonatkozó folyamatok kialakításában, a hatékony parkoló menedzsment MOL Campusban történő bevezetésében. Részt vesz a parkolóterületek gördülékeny üzemeltetésében, folyamat hatékonysági javaslatokat tesz...máj. 17.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 16.
-
Ügyfél által igényelt szolgáltatás létesítése, átépítése az adott ingatlanon belül TV -, Internet-, Telefon szolgáltatások üzemeltetése, hibaelhárítása DIGI által rendszeresített eszközök, kiegészítő berendezések beállítása / telepítése (mint pl. switch, router, settopbox, CAM mo...máj. 13.
-
Üzleti követelmények meghatározása és a fejlesztőcsapatokkal való egyeztetés. Üzleti folyamatok fejlesztésének koordinálása és optimalizálása. Projekttervek készítése, határidők betartása és költségvetés kezelése. Folyamatos kommunikáció és egyeztetések lebonyolítása a projekttag...máj. 11.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...máj. 09.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 08.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Folyamatszabályozás, folyamatleírások készítése, Auditok, ellenőrzések, felülvizsgálatok elvégzése, illetve ezekben történő részvétel, értékelő anyagok elkészítése, Szabályzatok, illetve egyéb utasítások, dokumentációk előkészítése, felülvizsgálata Részvétel oktatási anyagok elké...máj. 07.