Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások VIII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

20 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • IT üzemeltető Karriertipp!

    Országosan bárhonnan pályázható
    AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ:   Linux alapú rendszerek üzemeltetése;  Virtualizációs környezet üzemeltetése;  Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése;  Adatbázis szerverek üzemeltetése;  Alkalmazás szerverek üzemeltetése;  On-premise infrastrukt...
    tegnap 10:20
  • IT Supporter (w/m/d) - Technischer Experte

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu  Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.)  Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...
    máj. 12.
  • IT Supporter (w/m/d) - Slowakisch

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...
    máj. 12.
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...
    máj. 12.
  • Professzionális szerviz feladatok biztosítása a cég ügyfeleinél, fénymásoló-, nyomtató-, szkenner- és nyomdai gépek, valamint egyéb informatikai eszközök hibaelhárítása, általános karbantartása: a gépek állásidejének minimalizálása, eszközök telepítése és beüzemelése, a felhaszná...
    máj. 12.
  • Környezeti háttér: elsősorban egy ügyfelünk kiszolgálása, akik elektromos jármű töltőállomásokat építenek, ehhez én és pár kollégám tervezzük és konfiguráljuk a MikroTik eszközöket. Helyszíni munkánk nincs, mindent távolról intézünk - néha este is dolgozunk, - és gyakran angolul...
    máj. 11.
  • A Semmelweis Egyetem szervezeti egységeinek számítógépparkjának üzemeltetésében és a felhasználók támogatásában való közreműködés A beérkező hibajegyek kezelése Munkaállomások és perifériák teljeskörű (hardver/szoftver) felügyelete, karbantartása, felmerülő problémák beazonosítás...
    máj. 11.
  • Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...
    máj. 10.
  • Microsoft Windows kiszolgálói környezet telepítése, konfigurálása, testre szabása Szoftver technológiák bevezetése, installálása, konfigurálása Megfelelés a termékbiztonsági, teljesítmény- és támogathatósági követelményeknek Rendszertervek, egyéb műszaki dokumentáció készítése, k...
    máj. 10.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 10.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    máj. 09.
  • User kezelés, jogosultság kezelés, szerepkörök kezelése. Felhasználói hibabejelentések kezelése, hibakeresés, hibajavítás, szükség esetén továbbítása a fejlesztő részére. Teszt és Éles rendszerkörnyezet frissítése, verzióváltások kihelyezése. Kapcsolattartás a fejlesztőkkel, fejl...
    máj. 09.
  • a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapesten
    máj. 08.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim