Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások VIII. kerületben angol nyelvtudással
7 db találat
Szűrés
-
- szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...tegnap 14:15
-
Futureal cégcsoport teljes IT biztonsági portfóliójának koordinálása és felügyelete IT társosztályok, fejlesztések és integrációk biztonsági kompetenciával való támogatása IT biztonsági beszállítókkal való együttműködés és vendor management IT biztonsághoz köthető budget tervezés...máj. 06.
-
IT projektek és nem projekt jellegű feladatok irányítása a teljes ciklus alatt, az üzleti igények felmérésének, ütemezésének irányítása, tervezése, a projektcsapat munkájának irányítása, vezetése, erőforrások tervezése, az elvégzendő feladatok ütemezése, kiosztása, kapcsolattartá...máj. 06.
-
töltési logikák, adattáblák, adatpiacok tervezése és fejlesztése, lekérdezések optimalizálása, eseti lekérdezések készítése, elvégzett feladatok dokumentálása, üzemeltetési dokumentációk készítése, fejlesztési folyamatok javítására javaslatok megtétele, szoros együttműködés a BI...máj. 03.
-
napi üzemeltetési feladatok ellátása, hibajegy kezelés rendszerek monitorozása, monitorozó rendszerek riasztásainak fogadása hálózati eszközök konfigurálása (Arista, Nokia) részvétel a felmerülő problémák kiderítésében rendszeres mentések felügyelete, karbantartása a rendszerek e...máj. 03.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...máj. 03.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...máj. 03.