Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások VI. kerületben 1-3 év tapasztalattal
15 db találat
Szűrés
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
Cégünk 4 autószervizzel és országos lefedettségű alvállalkozói hálózattal rendelkező 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, amely 7 állásos márkafüggetlen szervizébe keres tapasztalt autószerelő kollégákat. Új autószerelő munkatársunk fő feladata főleg fiatal gépjárművek forg...máj. 06.
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...máj. 20.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 20.
-
The IT Finance Specialist is an administrative role in the global IT organization. Managing IT costs for projects and services. Ensures the daily business in all IT related controlling processes is part of the IT Commercial Service Team, that is responsible to support the IT team...máj. 19.
-
Ensure timely and budget-friendly achievement of all project goals and milestones. Lead and oversee four teams (SAP, MES, Infrastructure, and Data Migration) in reaching set objectives, each headed by a Team Leader. Handle client escalations and expectations effectively. Devel...máj. 19.
-
SAP Fiori Application Developer
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XI. district, or SzékesfehérvárCrafting and refining Fiori applications with UI5, Odata, and CDS enhancements. Generating Technical Design Documentation. Building CDS Views. Facilitating team knowledge-sharing. Working alongside Solution Architects, Functional Specialists, and integration experts to trouble...máj. 19. -
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...máj. 18.
-
távközlési telephelyek infrastruktúrájának (áramellátás, UPS-ek, inverterek, akkumulátorok, fűtés, biztonságtechnika, klimatizálás) ellenőrzése, karbantartása és üzemeltetése távközlési telephelyek áramellátásában, fűtésében, klimatizálásában, biztonságtechnikai berendezéseiben f...máj. 18.
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...máj. 18.
-
Várjuk jelentkezésed, ha érdekelnek az alábbi feladatok: Rendszerbevezetések menedzselése Belföldi és külföldi projektjeink révén banki és pénzügyi rendszerek és új fejlesztések bevezetéséért leszel felelős projektcsapatod irányításával. Szakértői feladatokban és tesztek lefolyta...máj. 18.
-
Professzionális szerviz feladatok biztosítása a cég ügyfeleinél, fénymásoló-, nyomtató-, szkenner- és nyomdai gépek, valamint egyéb informatikai eszközök hibaelhárítása, általános karbantartása: a gépek állásidejének minimalizálása, eszközök telepítése és beüzemelése, a felhaszná...máj. 18.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 16.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásamáj. 15.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 08.