Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások II. kerületben 3-5 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelésemáj. 02.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...máj. 01.
-
Driving Digitalization in the Supply Chain Program Planning area, by implementing E2E processes in one integrated system: IBP Be part of the IT global project team, taking over the responsibility for tasks in agile model driven projects Integration of the IBP solutio...máj. 01.
-
Ensure timely and budget-friendly achievement of all project goals and milestones. Lead and oversee four teams (SAP, MES, Infrastructure, and Data Migration) in reaching set objectives, each headed by a Team Leader. Handle client escalations and expectations effectively. Devel...máj. 01.
-
SAP Fiori Application Developer
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XI. district, or SzékesfehérvárCrafting and refining Fiori applications with UI5, Odata, and CDS enhancements. Generating Technical Design Documentation. Building CDS Views. Facilitating team knowledge-sharing. Working alongside Solution Architects, Functional Specialists, and integration experts to trouble...máj. 01. -
SAP riportok futtatása, eredmények ellenőrzése és feltöltése Igény esetén egyeztetés üzemekkel és egyéb szervezetekkel Folyamatfejlesztési javaslatok készítésében való közreműködésápr. 30.
-
ITIL folyamatok minőségbiztosítása Szoros együttműködés az SSC és a DSC területekkel a beazonosított- vagy beazonosítandó feladatok gyors megoldása érdekében Az ITIL folyamatok működésében feltárt fejlesztési lehetőségek és kockázatok rendszeres felülvizsgálata, a vizsgálat eredm...ápr. 29.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 28.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ápr. 28.