Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák II. kerületben
14 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:49
-
Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi felhasználó támogatás Üzleti kapcsolattartás, tanácsadás, segítségnyújtás, megoldási javaslattétel Aktív rész...Friss
-
IS-U modul áram és gáz SAP rendszerekben fejlesztések koordinálása, adminisztrálása SAP alkalmazásüzemeltetés és fejlesztés kezelése Üzleti igények elemzése, informatikai specifikálása, kapcsolattartás az üzlettel, tanácsadás, segítségnyújtás, javaslattétel Aktív részvétel a fejl...Friss
-
SAP ABAP fejlesztés Projektekben részvétel Igények elemzése, tervezés, együttműködés a rendszerszervezőkkel Modulgazdai feladatok ellátása SAP IS-U modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazás üzemeltetése és fejlesztése Ticket-rendszeren érkező bejelentések, hibajegyek megoldása, napi f...Friss
-
Join our dynamic Team as a Senior Fraud Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for complex tasks? Avis Budget Group is seeking a motivated Senior Fraud Analyst to join our Security team. If you're ready to take o...ma 20:30
-
The IT Finance Specialist is an administrative role in the global IT organization. Managing IT costs for projects and services. Ensures the daily business in all IT related controlling processes is part of the IT Commercial Service Team, that is responsible to support the IT team...tegnap 13:50
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...tegnap 09:11
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 12.
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.máj. 12.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...máj. 11.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 10. -
Projektek tervezése, irányítása, nyomon követése a projekt teljes életciklusa alatt; Ügyfélnél felmerült üzleti igények összegyűjtése, felmérése és ez alapján specifikációk készítése; A projektek előkészítési fázisában való részvétel, a megrendelő igényeinek megértése, továbbítás...máj. 10.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.