Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...tegnap 14:55
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 27.
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...máj. 27.
-
User kezelés, jogosultság kezelés, szerepkörök kezelése. Felhasználói hibabejelentések kezelése, hibakeresés, hibajavítás, szükség esetén továbbítása a fejlesztő részére. Teszt és Éles rendszerkörnyezet frissítése, verzióváltások kihelyezése. Kapcsolattartás a fejlesztőkkel, fejl...máj. 27.
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...máj. 27.
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...máj. 27.
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...máj. 27.
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Alap infrastruktúra üzemeltetés (kliens, szerver, hálózat) Level1-Level2; Rendszerek felügyelete, Level1-Level2 problémák megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői Level3 szintnek; Belső ügyfeleinktől érke...máj. 25.
-
Te fogod ellátni a rendszerekkel (back office, szakalkalmazások, IT rendszerek) kapcsolatos feladatokat úgy, mint: paraméterezés és konfigurálás; ezek felépítésének, struktúrájának folyamatos fejlesztése; updatek kezelése műszaki oldalról; kapcsolódó dokumentációk folyamatos fris...máj. 25.
-
Hibabehatárolás, javítás, alkatrészcsere a szerviz telephelyére beérkező informatikai eszközökön (pl. pc, notebook, különböző nyomtatók, mobilok, PDA-k, szkennerek) Eseti és időszakos karbantartási feladatok ellátása a műszaki dokumentációk, előírások alapján Bevizsgálás, selejte...máj. 24.
-
SAP modul támogatás és tanácsadás a vállalati folyamatok optimalizálása érdekében belső ügyfeleink folyamatainak támogatása elsősorban SAP IS-U modult érintően (customizing, hibaelhárítás, problémamegoldás) együttműködés belső szervezeti egységekkel, társterületekkel közreműködés...máj. 24.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
máj. 17.
-
napi üzemeltetéshez szükséges feladatok ellátása, hibajegyek kezelése, rendszer monitorozása, monitorozó automatikák riasztásainak fogadása, részvétel a felmerülő problémák okának kiderítésében, élesítések, telepítések elvégzése, üzemeltetési dokumentációk naprakészen tartása a r...máj. 17.
-
aktív részvétel telekommunikációs szolgáltatás bevezetésében; szolgáltatások zavartalan és folyamatos működéséhez szükséges feltételek biztosítása; kapcsolattartás az ügyfelekkel (B2G) és az ügyfeleknek kiadott SIM kártyák kezelése; felmerült hibák nyomon követése, részvétel a me...máj. 15.