Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten angol nyelvtudással
28 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Meglévő hálózatok fejlesztése és üzemeltetése Új hálózati infrastruktúrák tervezése Hálózatokkal kapcsolatos problémák megoldása, kezelése Együttműködés más szakterületek (Windows, Linux, hardver, stb…) szakértőivel Projektekben való aktív részvétel...ma 16:16
-
Az IT osztály képviselete és kapcsolattartás a repülőtér forgalmi és terminál üzemeltetési 7x24 órás felügyeletet adó szervezeti egységei felé Részvétel az informatikai változások kezelésének koordinálásában, mind a meglévő rendszerek módosítása során, és a bevezetésre kerülő új...ma 15:10
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...ma 15:10
-
Rendszergazda csapatunk élére és ügyfeleink IT támogatásának menedzselésére keresünk operatív vezetőt. Az ideális jelentkező építő és pozitív személyiség, képes és szereti a csapatot motiválni, meghallgatja és támogatja kollégáit, valamint szakmailag elhivatott. Amennyiben magadr...ma 10:35
-
AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD: Ügyfeleink információbiztonságának fejlesztése és a védelmi szintjének kiépítése, fenntartása, kapcsolódó IBF feladatok ellátása, koordinálása. Feladatod lesz valódi értéket teremteni – külső és belső ügyfeleidnek egyaránt – úgy, hogy ők támogatást, iránymut...ma 10:15
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementtegnap 14:55
-
Microsoft környezetben, helyszíni és felhő alapú infrastruktúra teljes üzemeltetésében való részvétel; Hibakeresés és azok elhárítása; Hibajegyek kezelése; Informatikai kiszolgáló eszközök tervezése, fejlesztése, karbantartása; Árajánlatok, bizonylatok készítése; Részvétel a Micr...tegnap 14:32
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 13:54
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Alap infrastruktúra üzemeltetés (szerver, hálózat és kliens); Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői szintnek; Belső ügyfeleinktől érkező IT problémák mego...tegnap 11:45
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...máj. 12.
-
Társaságunk Budapest XIV. kerületében található irodájába gyengeáramú vagyonvédelmi rendszerek tervezési, kivitelezési projektjeinek bonyolítására projektvezető mérnök kollégát keres. Feladatai a teljesség igénye nélkül: pályázati dokumentációk, ajánlatok műszaki előkészítésébe...máj. 11.
-
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...máj. 11.
-
Infrastruktúra, Windows rendszerek üzemeltetése, támogatása és dokumentálása A belső ügyfelektől érkező és a bejelentések, események megoldása, elhárítása, hibajegykezelő rendszerben Rendszertervek, rendszerdokumentációk és üzemeltetési leírások készítése Részvétel az incidenskez...máj. 11.
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...máj. 11.
-
Komplex projektek koordinációja, bármilyen objektum vagy tárgy virtuális másának pontos digitális adatainak implementálása és az IT feladatainak teljes körű összefogása Bizonyos esetekben nem csak IT, hanem vállalati szintű projektek vezetése, melyek az IT felelősségi körébe tart...máj. 11.
-
Feladatok: Az ügyfelektől érkező támogatás kérési feladatok magas színvonalon és határidőn belüli kiszolgálásának garantálása Projekt módszertanok létrehozása, dokumentálása, bevezetése Ügyfél/Projekt utókövetése Vezetői előkészítő és döntéstámogatás A support csapat (12 fő) ir...máj. 11.
-
A cég hlózati transzformációjában való részvétel, Részvétel a LAN/WAN és adatközponti projektek tervezési, kivitelezési és támogatási munkáiban, IpSec és hagyományos bérelt vonali technológiák üzemeltetése, implementálása, Szakmai kapcsolattartás a gyártók és a végfelhasználók mű...máj. 11.
-
Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...máj. 10.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...máj. 10.
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...máj. 10.