Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten középiskolai végzettséggel
59 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Az „ÉnBudapestem” mobilapplikáció és az ahhoz tartozó website termékfelelőse és további, együttműködő partnerek felkutatása, megszólítása, Feladatok projektmenedzsereként felel a termék koncepciójának kidolgozásáért és határidőre történő megvalósításáért, Kidolgozza és a kommunik...Friss
-
Windows szerver környezet konfigurálása, hibajavítás Active Directory üzemeltetés, több erdős környezet kezelése Group Policy kezelés több domain-es környezetben, hibakeresés ADFS, MFA üzemeltetés Microsoft Identity Manager Sync szerver üzemeltetés Elvégzett munkák szakszerű doku...ma 12:57
-
German speaking Security Management Specialist @ Privacy Chapter
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, HungaryJob Description You will be responsible for enforcing privacy and security requirements and implementing the relevant procedures/tools and technical/process standards to ensure data protection compliance in accordance with the EU GDPR and ISO 27701. You will act independently, wh...Friss -
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...Friss
-
Azt OTP Bank Nyrt. tulajdonában lévő adatközpontokban a banki működést támogató IT eszközök elhelyezésének megtervezése, telepítése, folyamatos kapacitás menedzsmentje, Rack szekrények telepítése, IT eszközök beszerelése, kábelezés/hálózati kapcsolatok kiépítése Eszközök felcímké...Friss
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ma 14:00
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ma 13:45
-
Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...ma 13:05
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ma 12:05
-
Közreműködik a MOL Campus parkolóinak hatékony működésére, üzemeltetésére vonatkozó folyamatok kialakításában, a hatékony parkoló menedzsment MOL Campusban történő bevezetésében. Részt vesz a parkolóterületek gördülékeny üzemeltetésében, folyamat hatékonysági javaslatokat tesz...ma 11:20
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...ma 11:00
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 10:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 10:30
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ma 10:25
-
Magyar Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése elsősorban telefonon kizárólag üzleti ügyfeleink számára Új és meglévő ÜZLETI ügyfelek telefonon való megkeresése, igényfelmérés, konzultatív ügyfél igényeire szabott tanácsadás Munkatársak támogatása, üzleti értékesíté...ma 10:05
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...tegnap 20:35
-
Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósításategnap 19:40
-
Energiatechnológiai rendszeradminisztrátor német nyelvtudással (ST-SESA24)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestErőművi automatizált vezérlőrendszer különböző komponenseinek menedzselése A telepített berendezések működőképességének és rendelkezésre állasának biztosítása AZ I&C vezérlőrendszer telepítésének, frissítésének, bővítésének és migrációjának végrehajtása mind házon belül, mind a h...tegnap 16:10 -
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...tegnap 14:25
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...tegnap 12:35