Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
42 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Ügyviteli szoftverek és alkalmazások üzemeltetése A felhasználók támogatása üzleti alkalmazások használatában Alkalmazáskörnyezet teljes körű felügyelete Éles és teszt rendszerben történő telepítés, tesztelés Tevékenység precíz dokumentálása Incidens kezelés Kapcsolattartás és eg...ma 14:01
-
Raktárlogisztikai rendszer megfelelő működésének biztosítása és a hardver eszközök felügyelete A felmerülő problémák bevizsgálása (szoftver, hardver), illetve rövid és hosszú távú megoldás kidolgozása Kapcsolattartás az ügyfelekkel (szállítók, vevők, EDI szolgáltatók, szoftverfej...ma 12:55
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ma 12:55
-
saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...ma 11:50
-
az informatikai szabályozások, folyamatok felülvizsgálata, karbantartása, dokumentálásának támogatása, a szervezeti igények kielégítése; az informatikai belső és külső auditok támogatása – előkészítés, lebonyolítás, képződött feladatok nyilvántartása, utókövetése; kapcsolattartás...ma 10:05
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...tegnap 20:35
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...tegnap 16:36
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel Hibajegyek kezelése, hálózati és kliens oldali hibaelhárítás Szerver oldali hibabehatárolás, elhárítás Implementációs és ütemezett karbantartási feladatok ellátása szerver környezetben Tevékenységek adm...tegnap 15:30
-
BCM feladatok ellátása, beleértve az üzleti hatáselemzések (BIA) aktualizálását, a Biztosító üzletmenet folytonossági terveinek (BCP) éves felülvizsgálatát és azok tesztelésének koordinációját, lebonyolítását. IT katasztrófa elhárítással kapcsolatos (DR) tesztelések dokumentáción...tegnap 15:30
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:55
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...tegnap 11:42
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
IT eszközök és szolgáltatások beszerzésének szakmai támogatása, bonyolításában való részvétel IT üzemeltetési feladatok felügyelete – ide értve a külső szolgáltató feladatvégzését is, valamint a helyi és távoli, akár felhő alapú működést és működtetést –, azokban részvétel Ügyvit...ápr. 24.
-
Microsoft rendszergazda - junior rendszergazda (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!1012 Budapest, Logodi utca 54.A munkakörhöz tartozó főbb feladatok: Ügyfelektől érkező IT hívások fogadása, IT problémamegoldás telefonon keresztül és távmenedzsment eszközökkel, Felhasználók IT problémáinak helyszíni megoldása, Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása, Felhasználói fiókok és jogosultság...ápr. 24. -
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...ápr. 23.
-
Üzemelteti a Magyar Nemzeti Múzeum és annak filiáléi/telephelyei szervereit, hálózatát és hálózati eszközeit, munkaállomásait, perifériáit, Wi-Fi és mentési rendszereit. Elvégzi és koordinálja az ezekkel kapcsolatos munkafolyamatokat, elvégzi a szükséges kiépítési, installálási/k...ápr. 23.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 23.
-
Komplex projektek koordinációja, bármilyen objektum vagy tárgy virtuális másának pontos digitális adatainak implementálása és az IT feladatainak teljes körű összefogása Bizonyos esetekben nem csak IT, hanem vállalati szintű projektek vezetése, melyek az IT felelősségi körébe tart...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.