Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

42 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Ügyviteli szoftverek és alkalmazások üzemeltetése A felhasználók támogatása üzleti alkalmazások használatában Alkalmazáskörnyezet teljes körű felügyelete Éles és teszt rendszerben történő telepítés, tesztelés Tevékenység precíz dokumentálása Incidens kezelés Kapcsolattartás és eg...
    ma 14:01
  • saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...
    ma 11:50
  • az informatikai szabályozások, folyamatok felülvizsgálata, karbantartása, dokumentálásának támogatása, a szervezeti igények kielégítése; az informatikai belső és külső auditok támogatása – előkészítés, lebonyolítás, képződött feladatok nyilvántartása, utókövetése; kapcsolattartás...
    ma 10:05
  • A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...
    tegnap 20:35
  • Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...
    tegnap 16:36
  • A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...
    tegnap 12:55
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    tegnap 11:42
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 24.
  • IT eszközök és szolgáltatások beszerzésének szakmai támogatása, bonyolításában való részvétel IT üzemeltetési feladatok felügyelete – ide értve a külső szolgáltató feladatvégzését is, valamint a helyi és távoli, akár felhő alapú működést és működtetést –, azokban részvétel Ügyvit...
    ápr. 24.
  • Microsoft rendszergazda - junior rendszergazda (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1012 Budapest, Logodi utca 54.
    A munkakörhöz tartozó főbb feladatok: Ügyfelektől érkező IT hívások fogadása, IT problémamegoldás telefonon keresztül és távmenedzsment eszközökkel, Felhasználók IT problémáinak helyszíni megoldása, Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása, Felhasználói fiókok és jogosultság...
    ápr. 24.
  • Informatikus

    1088 Budapest, Múzeum körút 14-16.
    Üzemelteti a Magyar Nemzeti Múzeum és annak filiáléi/telephelyei szervereit, hálózatát és hálózati eszközeit, munkaállomásait, perifériáit, Wi-Fi és mentési rendszereit. Elvégzi és koordinálja az ezekkel kapcsolatos munkafolyamatokat, elvégzi a szükséges kiépítési, installálási/k...
    ápr. 23.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim