Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák Budapesten
34 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ma 09:30
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...tegnap 17:19
-
Futureal cégcsoport teljes IT biztonsági portfóliójának koordinálása és felügyelete IT társosztályok, fejlesztések és integrációk biztonsági kompetenciával való támogatása IT biztonsági beszállítókkal való együttműködés és vendor management IT biztonsághoz köthető budget tervezés...tegnap 17:10
-
Microsoft technológiára épülő egyedi fejlesztési projektek teljes körű koordinálása, operatív irányítása önállóan A projekt folyamatának, erőforrás-szükségletének megtervezése és menedzselése, a prioritások kijelölése és végrehajttatása Napi szintű feladatkoordináció és egyezteté...tegnap 11:20
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...tegnap 11:20
-
Linux szerverek és azokon futó alkalmazások üzemeltetése. Saját fejlesztésű rendszereink karbantartása, továbbfejlesztés támogatása. Részvétel az informatikai csapat napi feladataiban. Scrum meetingeken való részvétel. Sprinteken kiosztott feladatok időben történő elvégzése. Jogo...tegnap 09:15
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 08:00 -
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...ápr. 29.
-
Maintain the company's internal product database; Based on requests you will create new products; Verify whether new item codes are required or advise about existing ones; Make sure that all item attributes have been correctly captured and the item description has been standardi...ápr. 29.
-
Identifies the most important data areas in different systems (including but not limited to SAP and Salesforce) and processes. Acts as a single point of contact in practical reporting relevant questions. Continuous analysis of data to discover contradictions and to ensure accurac...ápr. 29.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...ápr. 29.
-
A cég hlózati transzformációjában való részvétel, Részvétel a LAN/WAN és adatközponti projektek tervezési, kivitelezési és támogatási munkáiban, IpSec és hagyományos bérelt vonali technológiák üzemeltetése, implementálása, Szakmai kapcsolattartás a gyártók és a végfelhasználók mű...ápr. 29.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...ápr. 28. -
A feladatok végrehajtásához személyes jelenlét szükséges mindkét telephelyünkön Budapesten és Gyálon: A vállalat Windows alapú informatikai rendszereinek üzemeltetése, támogatása, fejlesztése, hibaelhárítása IT infrastruktúrába tartozó eszközök telepítése, (munkaállomások, mobil...ápr. 28.
-
A Támogatáskezelő alaptevékenységéhez köthető feladatok informatikai támogatása, informatikai üzemeltetés; az Egységes Pályázatkezelő Rendszer működésének biztosítása, részvétel a fejlesztésekben, a hibák javításában.ápr. 28.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ápr. 28.
-
informatikai hálózatok üzemeltetése; a hálózat monitorozása, a stabil működés érdekében törekvés az előrelátható problémák preventív módon való elkerülésére, a már felmerült probléma mielőbbi megoldása; felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhasználónak való segítsé...ápr. 28.
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...ápr. 27.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 27.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...ápr. 27.