Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák
85 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...máj. 14.
-
Ügyviteli szoftverek és alkalmazások üzemeltetése A felhasználók támogatása üzleti alkalmazások használatában Alkalmazáskörnyezet teljes körű felügyelete Éles és teszt rendszerben történő telepítés, tesztelés Tevékenység precíz dokumentálása Incidens kezelés Kapcsolattartás és eg...máj. 14.
-
Ha egy kereskedelemmel foglalkozó vállalat kisebb IT csapatában éreznéd jól magad Szívesen veszel részt új fejlesztésekben Örömmel bővíted a cégünknél már működő, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünket és szívesen foglalkozol új moduljainak fejlesztésével és bevezetés...máj. 14.
-
Provide second-level support for our Energy Management Platform, focusing on troubleshooting and optimizing Microsoft Power BI implementations. Develop and maintain SQL queries and Python scripts to enhance platform functionality and reporting capabilities. Collaborate with cross...máj. 14.
-
Oracle RDBMS: Adatbázis szoftver komponensek és frissítések telepítése; Adatbázis hangolás, teljesítmény vizsgálat; Adatbázisban erőforrás igényes SQL utasítások meghatározása; Adatbázisban teljesítmény problémák behatárolása; Adatbázisban hibaelhárítás; Rendszerfelügyeleti eszkö...máj. 14.
-
Network Infrastructure Operations Senior Expert
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest-Dombóvári út 28.Actively participate in the implementation of the MOL Group's business, functional area and IT strategy within his/her own organization, and actively participates in maintaining the service provider's approach. Operate the hardware and software components of the IT infrastructure...máj. 14. -
MSSQL alapú adatbázis-lekérdezések, riportok, tárolt eljárások fejlesztése és optimalizálása Részvétel az adatbázis tervezési, fejlesztési és bevezetési folyamatokban. A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete és üzemeltetése Rendszeradminisztrációs (szerver- é...máj. 14.
-
Manages / operates the IT applications in his/her professional field and provides professional support to users, handles incidents, problems and change requests, and provides their resolutions, as well as makes suggestions for the improvement of related processes. Has a basic kn...máj. 14.
-
Microsoft alapú infrastruktúra napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete Backup rendszer üzemeltetése, konfigurációja, felügyelete Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel Hálózati eszközök (swi...máj. 14.
-
Raktárlogisztikai rendszer megfelelő működésének biztosítása és a hardver eszközök felügyelete A felmerülő problémák bevizsgálása (szoftver, hardver), illetve rövid és hosszú távú megoldás kidolgozása Kapcsolattartás az ügyfelekkel (szállítók, vevők, EDI szolgáltatók, szoftverfej...máj. 13.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 13.
-
Az ügyfélszolgálatról érkező, a KIFÜ szolgáltatásaihoz kapcsolódó műszaki igények, hibák, kérések kezelése, megoldása Diákhálós, valamint HBONE végpontok napi üzemeltetése (kint lévő eszközök cseréje, új végpontok létesítése vagy leszerelése, WIFI hálózat kiépítése, javítása) Tár...máj. 13.
-
BCM feladatok ellátása, beleértve az üzleti hatáselemzések (BIA) aktualizálását, a Biztosító üzletmenet folytonossági terveinek (BCP) éves felülvizsgálatát és azok tesztelésének koordinációját, lebonyolítását. IT katasztrófa elhárítással kapcsolatos (DR) tesztelések dokumentáción...máj. 13.
-
távközlési telephelyek infrastruktúrájának (áramellátás, UPS-ek, inverterek, akkumulátorok, fűtés, biztonságtechnika, klimatizálás) ellenőrzése, karbantartása és üzemeltetése távközlési telephelyek áramellátásában, fűtésében, klimatizálásában, biztonságtechnikai berendezéseiben f...máj. 13.
-
Támogatás a raktárakban A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése Jelentéskés és management eszközök (SQL) fejlesztése és kezelése A raktárrendszer, az összes támogató folyamat és szolgáltatás felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése é...máj. 13.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...máj. 13.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
Generally: contributes to IT development projects in line with the IT strategy and be single point of contact (SPOC) for both external and internal team in his/her topics Works with development team lead & architect to manage developments pipelines Responsible for designing and d...máj. 13.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 13.