Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák Bács-Kiskun, Baranya, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád-Csanád, Győr-Moson-Sopron, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Nógrád, Pest, Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Vas, Veszprém, Zalaen
49 db találat
Szűrés
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 09:30
-
építési folyamatok helyszíni koordinálása, összehangolása alvállalkozók tevékenységének helyszíni irányítása, ellenőrzése organizáció összeállítása, betartatása Technológiai Utasítások, valamint Mintavételi és Megfelelőségigazolási Tervek elkészítésében való közreműködés, illetve...máj. 24.
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...máj. 25.
-
The role in a nutshell is … As an IT Field Service Specialist, you will enjoy a partly independent role that emphasizes self-driven work while ensuring strict adherence to core IT rules, expectations, and Standard Operating Procedures (SOPs). You will be part of a multinational...máj. 25.
-
Felhasználók és informatikai rendszerek L3 támogatása. Kapcsolattartás L1 és L2 csapatokkal. Szerverek, szolgáltatások és számítógépek installációja. Informatikai infrastruktúra üzemeltetése, logok, jelentések elemzése. Beszámolók, jelentések elkészítése, kezelése, elvégzett fela...máj. 25.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 24.
-
A munkakör célja: Az IT System Admin (Helpdesk) csapat irányítása, a csapatmunka koordinálása és az informatikai támogatási folyamatok fejlesztése a Nyomda belső működésének hatékonyságának növelése érdekében. A szolgáltatáskezelési folyamatok továbbfejlesztése, optimalizálása az...máj. 24.
-
Elsősorban Windows platformon kialakított adatbázis és alkalmazás szerverek teszt környezetének üzemeltetése Alkalmazás teszt verziók kezelése, (telepítés, konfigurálás, verzió frissítés) Kapcsolattartás az érintett szakmai területekkel (IT üzemeltetés, DevOps, release management...máj. 24.
-
Operációs rendszerek tervezése, implementálása és üzemeltetése Felhő alapú DevOps rendszere kiépítése, támogatása Felügyeleti megoldások telepítése és üzemeltetése Windows és Linux rendszerek telepítése, üzemeltetése és L1 szintű támogatása Rendszeres patchelés, biztonsági hibák...máj. 23.
-
Végfelhasználók támogatása, helpdesk feladatok ellátása személyesen vagy távolról IT eszközök telepítése és konfigurálása termelési és irodai környezetben IT eszközök alapvető hálózati beállítása IT infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és hibafeltárása Hibajegyek kezelése I...máj. 23.
-
Belső IT infrastruktúra és alkalmazás üzemeltetése és karbantartása egy budapesti helyszínen Infokommunikációs / Kliens eszközbeszerzések szakmai támogatása Informatikai rendszerek időszakos biztonsági felülvizsgálata Informatikai rendszerek rendszerfelügyelete Informatikai rends...máj. 23.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 23.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 23.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...máj. 22.
-
Pro-M Zrt. informatikai rendszereinek üzemeltetése: Cisco hálózati eszközök (router, switch, tűzfal) Szerverüzemeltetés (Windows, Linux, Vmware) Különböző gyártójú tűzfalak üzemeltetése IT biztonsági szoftverek üzemeltetése Adatbázis szerverek üzemeltetése (Mysql, MS Sql, Oracle)...máj. 22.
-
Részvétel a Társaság szélessávú mobil Core hálózat infrastruktúrájának kialakításában, fejlesztésében és üzemeltetésében Részvétel a szélessávú hálózat szolgáltatásainak kialakításában, fejlesztésében, üzemeltetésében Az ügyféligények műszaki jellegű felmérése, megoldások kidolgo...máj. 22.
-
Projektek tervezése, irányítása, nyomon követése a projekt teljes életciklusa alatt; Ügyfélnél felmerült üzleti igények összegyűjtése, felmérése és ez alapján specifikációk készítése; A projektek előkészítési fázisában való részvétel, a megrendelő igényeinek megértése, továbbítás...máj. 22.
-
Projektek, és egyéb tevékenységek által létrehozott új folyamatokhoz kapcsolódó információbiztonsági feladatok koordinációja, valamint részvétel az ellenőrzési kontrollpontok kialakításában, működtetésében IT biztonsági tervezés előkészítése, a kapcsolódó technikai beállítások bi...máj. 22.
-
HUAWEI cloud Europe DCN maintenance: alarm & incident handling, troubleshooting, service restore HUAWEI cloud Europe DCN new buildup and expansion, acceptance Develop efficient tools for network maintenance and delivery Regular meeting with partners or customers Other routines: r...máj. 22.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 21.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 21.
-
Eseményorientált, hatékony intézkedés az EDR biztonsági, biztonságtechnikai felügyeleti rendszereinek jelzései alapján. Ezen belül konkrétan: Az EDR rendszer Biztonsági Diszpécserszolgálatának napi működtetése, a felügyeleti rendszerekről beérkező audio-vizuális jelzések folyam...máj. 21.