-
Service Desk Agent - Norwegian Speaking
Hibrid • Tech Mahindra - CityZen Office - Budapest, Váci út 37, 1134
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Norvég felsőfok
Főbb feladatok- Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls.
- Email Communication: professional email writing skills.
- Infrastructure Monitoring: Good understanding of Infrastructure components and respective alerts.
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
IT Helpdesk munkatárs – német nyelvtudással
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Október 28. -
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
Tegnap 13:21 -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • IOS • ANDROID • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása és felügyelete
- Felhasználói és technikai támogatás biztosítása (helpdesk)
- Hibajegyek kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása
- Hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása
- Dokumentáció vezetése, riportok készítése
November 04.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13. -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
Tegnap 14:19 -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
(Network)IT Engineer
1093 Budapest, Közraktár utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokOversee the IT in-structure and security for offices and factories; Provide on-site LV1 and LV2 IT support....
Október 31.• Előre sorolva 7 órája -
-
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
Ma 16:28 -
-
IT support gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest XI.Br. 2 400 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • VPN • SQL • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatokKözreműködés a Windows szerver környezetben működő üzleti alkalmazások (hagyományos és AI-alapú adatkinyerés, munkafolyamattámogató és dokumentumkezelő rendszerek, IoT kamera- és CCTV megoldások) támogatásában...
Tegnap 13:17 -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Serve as the first point of contact for clients, providing Level 1 IT support and resolving their light technical issues
- Handle client requests through email, ticketing system and via phone
- Accurately document and log all calls and interactions in the ticketing system
November 13. -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide support on IT infrastructure related issues to customers.
- Analyze issues and requests and escalate unsolved cases to the appropriate IT team.
- Maintain end-to-end ownership of all incidents and service requests in scope of the Level 2 support team.
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
Alkalmazás támogató munkatárs (helpdesk)
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SQL • MS OFFICE • Windows
Főbb feladatok- Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
- Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
- Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
- Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 13:35 -
-
Service Desk Analyst ( German)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
IT/Telco értékesítő
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Egy meglévő, jól bejáratott üzleti-előfizetői ügyfélkör kezelése, illetve szolgáltatás szortimentjük bővítése.
- A meglévő ügyfélkör növelése: új ügyfelek felkutatása, és leszerződtetése.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
German speaking Helpdesk Analyst I.
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Acting as the first point of contact (SPOC) for end-users, providing support for IT-related issues
- Delivering technical assistance via email, chat, phone, and ITSM tools
- Supporting customers in the contracted languages (English and German)
November 10.• Előre sorolva tegnap 09:55 -
-
IT ügyféltámogató és üzemeltető (L1–L2) – Zalaegerszeg
8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 2.Br. 560e - 660e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
-
BACKUP • PC • WINDOWS • LINUX • POWERSHELL • BASH • ANSIBLE • Windows 11 • M365 • Active Directory • Hálózatok • NAS • Patch management • Mikrotik • UniFi • ESET • Proxmox
Főbb feladatokÜgyféltámogatás, hibajegyek triázsa és kezelése SLA szerint, távoli és helyszíni hibaelhárítás/konfigurálás. M365 és AD alapfeladatok; hardver- és szoftvertelepítések, eseti hálózatszerelés; eszköz-, patch- és backup felügyelet. A munka 90% irodai, 10% helyszíni (jellemzően Zala megye, főként...
November 16. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It telecom support engineer technical analyst állások, munkák it üzemeltetés, telekommunikáció területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!