Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák >10 év tapasztalattal
27 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
informatikai hálózatok üzemeltetése; a hálózat monitorozása, a stabil működés érdekében törekvés az előrelátható problémák preventív módon való elkerülésére, a már felmerült probléma mielőbbi megoldása; felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhasználónak való segítsé...máj. 10.
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...máj. 09.
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...máj. 08.
-
Belső IT infrastruktúra és alkalmazás üzemeltetése és karbantartása egy budapesti helyszínen Infokommunikációs / Kliens eszközbeszerzések szakmai támogatása Informatikai rendszerek időszakos biztonsági felülvizsgálata Informatikai rendszerek rendszerfelügyelete Informatikai rends...máj. 08.
-
Részvétel a Társaság szélessávú mobil Core hálózat infrastruktúrájának kialakításában, fejlesztésében és üzemeltetésében Részvétel a szélessávú hálózat szolgáltatásainak kialakításában, fejlesztésében, üzemeltetésében Az ügyféligények műszaki jellegű felmérése, megoldások kidolgo...máj. 07.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 06.