Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
76 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 29.
-
Operációs rendszerek tervezése, implementálása és üzemeltetése Felhő alapú DevOps rendszere kiépítése, támogatása Felügyeleti megoldások telepítése és üzemeltetése Windows és Linux rendszerek telepítése, üzemeltetése és L1 szintű támogatása Rendszeres patchelés, biztonsági hibák...máj. 29.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 29.
-
Demand Management: Identify order risk, balance order loading and capacity arrangement in advance, and monitor Key project orders status. Production Plan: Monitor EMS production planning management, identify and solve shortage order issue. Process Management: Monitor Order fulfil...máj. 29.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 29.
-
Raktárlogisztikai rendszer megfelelő működésének biztosítása és a hardver eszközök felügyelete A felmerülő problémák bevizsgálása (szoftver, hardver), illetve rövid és hosszú távú megoldás kidolgozása Kapcsolattartás az ügyfelekkel (szállítók, vevők, EDI szolgáltatók, szoftverfej...máj. 28.
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...máj. 28.
-
beérkező anyagok átvétele üzemfenntartási anyagok, tartalék alkatrészek, munka- és védőruhák, egyéb anyagok és szerszámok raktározása, megrendelt anyagok beérkezéséről az igénylő egység értesítése, ellenőrizni a raktárkészletet és szoros kapcsolat tartása az anyagbeszerzéssel meg...máj. 28.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...máj. 28.
-
Az IT System Administrator munkakör célja: a Nyomda munkafolyamatainak, felhasználóinak kiszolgálása és támogatása infrastrukturális és informatikai rendszerek felhasználásával. Fő feladatok: Felhasználók és informatikai rendszerek első szintű támogatása, feladatok előkészítése m...máj. 28.
-
Megismerkedsz a TETRA technológiájú rádiókészülékeinkkel illetve a bevezetésre kerülő legújabb szélessávú rádiótelefon technológiával, segítesz működtetni a különféle eszközöket, megismered a programokat/alkalmazásokat a 2G alapú Egységes Digitális Rádiótávközlő (EDR) Rendszer és...máj. 28.
-
Telekommunikációs hálózat irányító munkatárs
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest X. kerületA készenléti szervek kommunikációs igényeit kiszolgáló mobil távközlési hálózat folyamatos működésének biztosítása; A hálózat üzemeltetése során felmerült problémák, anomáliák, műszaki meghibásodások azonosítása és vizsgálata, elemzése; A hálózatterhelés és a kapacitás kihasznált...máj. 28. -
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.máj. 28.
-
As an SAP Coordinator, you will have the following tasks: You support IT projects and end-users You make basic changes to the SAP system, test/validate the changes and follow with the end-users before implementing You think proactively about possible improvements Occasionally you...máj. 28.
-
German speaking Service Desk Agent (24/7)
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...máj. 28. -
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 28.
-
HUAWEI cloud Europe DCN maintenance: alarm & incident handling, troubleshooting, service restore HUAWEI cloud Europe DCN new buildup and expansion, acceptance Develop efficient tools for network maintenance and delivery Regular meeting with partners or customers Other routines: r...máj. 28.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 28.
-
Linux alapokra épülő infrastruktúra üzemeltetése. Linux rendszerek telepítése, napi szintű üzemeltetése, frissítése Problémák szakszerű elhárítása Fejlesztők támogatása Virtuális/konténerezett környezetek kialakítása, napi szintű üzemeltetése Monitoring rendszer használata és kon...máj. 28.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 28.