Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
28 db találat
Szűrés
-
kábelek összeszerelése vizuális ellenőrzés precíz munkavégzésmáj. 14.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózásmáj. 22.
-
Microsoft alapú infrastruktúra napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete Backup rendszer üzemeltetése, konfigurációja, felügyelete Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel Hálózati eszközök (swi...ma 08:50
-
Aláírási jogosultságok intézése Munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos ügyintézés A terület háttér– és adminisztrációs támogatása Egyéb feladatokban a hálózat-koordinációs, HR kollégák támogatása, helyettesítésetegnap 14:59
-
távközlési telephelyek infrastruktúrájának (áramellátás, UPS-ek, inverterek, akkumulátorok, fűtés, biztonságtechnika, klimatizálás) ellenőrzése, karbantartása és üzemeltetése távközlési telephelyek áramellátásában, fűtésében, klimatizálásában, biztonságtechnikai berendezéseiben f...tegnap 14:30
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendtegnap 13:48
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 13:10
-
megadott címlista alapján, személyesen felkeresed új és meglévő ügyfeleinket otthonukban, ahol élményt nyújtó konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást folytatsz, ajánlatot készítesz, majd értékesítesz(Ügynöki tevékenység) területi információkat gyűjtesz, melyről jelzést...tegnap 12:10
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 12:00
-
irodai adminisztráció, e-mail-ek megválaszolása számlázással kapcsolatos ügyintézés beérkező telefonhívások kezelése kimenő hívások indítása ( nem hideg ) ügyfelek fogadása értékesítés raktárkezeléstegnap 11:45
-
Magyar Telekom termékeinek és szolgáltatásainak konzultatív értékesítése elsődlegesen telefonon, időnként személyesen, új és meglévő üzleti ügyfeleink (SoHo) számára Az üzletben dolgozó munkatársak támogatása, üzleti értékesítési tudás fejlesztése a csapatban...tegnap 10:55
-
beérkező anyagok átvétele üzemfenntartási anyagok, tartalék alkatrészek, munka- és védőruhák, egyéb anyagok és szerszámok raktározása, megrendelt anyagok beérkezéséről az igénylő egység értesítése, ellenőrizni a raktárkészletet és szoros kapcsolat tartása az anyagbeszerzéssel meg...máj. 22.
-
A ServiceDesk alkalmazásban rögzített szolgáltatási kérések megoldása, menedzselése A felhasználók támogatása a ServiceDesk csatornáin keresztül (telefon, elektronikus levelezés, illetve portál) Az ipari-gyártási folyamatokat támogató, kiszolgáló informatikai eszközök, végberende...máj. 22.
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.máj. 22.
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...máj. 22.
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésmáj. 21.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 21.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 21.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 20.
-
Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...máj. 20.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...máj. 20.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 19.