Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
kábelek összeszerelése vizuális ellenőrzés precíz munkavégzésmáj. 14.
-
építési folyamatok helyszíni koordinálása, összehangolása alvállalkozók tevékenységének helyszíni irányítása, ellenőrzése organizáció összeállítása, betartatása Technológiai Utasítások, valamint Mintavételi és Megfelelőségigazolási Tervek elkészítésében való közreműködés, illetve...máj. 24.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...tegnap 12:05
-
Támogatás a raktárakban A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése Jelentéskés és management eszközök (SQL) fejlesztése és kezelése A raktárrendszer, az összes támogató folyamat és szolgáltatás felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése é...máj. 25.
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésmáj. 24.
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 23.
-
irodai adminisztráció, e-mail-ek megválaszolása számlázással kapcsolatos ügyintézés beérkező telefonhívások kezelése kimenő hívások indítása ( nem hideg ) ügyfelek fogadása értékesítés raktárkezelésmáj. 23.
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...máj. 22.
-
A ServiceDesk alkalmazásban rögzített szolgáltatási kérések megoldása, menedzselése A felhasználók támogatása a ServiceDesk csatornáin keresztül (telefon, elektronikus levelezés, illetve portál) Az ipari-gyártási folyamatokat támogató, kiszolgáló informatikai eszközök, végberende...máj. 22.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...máj. 21.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 21.
-
Angol és magyar nyelvű webáruházak napi szintű üzemeltetése, felügyelete és adminisztrációja. Internetes hirdetések (Google Ads, Facebook Ads) tervezése, indítása és menedzselése. Termékek népszerűsítésére szolgáló weboldalak létrehozása, karbantartása és SEO optimalizálása. A vá...máj. 15.
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...máj. 14.
-
As a System Administrator at Kyndryl, you’ll solve complex problems and identify potential future issues across the spectrum of platforms and services. You’ll be at the forefront of new technology and modernization, working with some of our biggest clients – which means some of t...máj. 14.