Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, főiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...tegnap 15:45
-
Kiváló ügyfélélmény Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Értékesítés, ügyf...máj. 07.
-
gyengeáramú / biztonságtechnikai rendszerek tervezése, kivitelezése és utókövetése, árajánlatok kidolgozása, nyomon követése, projekt pénzügyi tervezése és nyomon követése, helyszíni műszaki felmérések elvégzése szakmai tanácsadással, komplex gyengeáramú-, biztonságtechnikai fela...tegnap 15:05
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 15.
-
Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel. A villamos hálózati berendezéseket, anyagokat, munkavégzési módszereket érintő jogszabályok és egyéb kötelezőérvényű szabályozások betartása, betartatása. Villamos hálózatok nyom...máj. 13.
-
Folyamatszabályozás, folyamatleírások készítése, Auditok, ellenőrzések, felülvizsgálatok elvégzése, illetve ezekben történő részvétel, értékelő anyagok elkészítése, Szabályzatok, illetve egyéb utasítások, dokumentációk előkészítése, felülvizsgálata Részvétel oktatási anyagok elké...máj. 07.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 06.