Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák Bács-Kiskun, Baranya, Borsod-Abaúj-Zemplén, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Nógrád, Pest, Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Vas, Veszprém, Zalaen
7 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...tegnap 15:44
-
1. Supply Chain Strategy Development: Develop and implement supply chain strategies that align with company objectives, optimize efficiency, and reduce costs. 2. Supplier Management: Identify, evaluate, and select suppliers based on their ability to supply products and services i...tegnap 15:15
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 00:50
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 00:45
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.