Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák nyelvtudás nélkül
24 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
A Diamant-Dent Fogegészségügyi Intézet szervezett külföldi pácienskörrel rendelkező, 25 éve működő mosonmagyaróvári klinikájába, csapata bővítéséhez németül beszélő FOGÁSZATI ASSZISZTENS kollégát keres. Pályakezdők / tanulók jelentkezését is várjuk...máj. 13.
-
Linux (debian, redhat) szerverek és alkalmazások üzemeltetése Komplex IT infrastruktúra üzemeltetése Magas rendelkezésre állású rendszerek, virtualizációs menedzsment szoftverek telepítése, üzemeltetése (Proxmox) Linux shell scriptek írása Szerverek napi üzemeltetési feladatai, a...tegnap 14:55
-
A különböző projektek tűzvédelmi szempontból történő felmérésében és megtervezésében Műszaki tartalmak összeállításában, hatósági engedélyeztetésekben és a projektek folyamatos nyomon követésében A tervek és dokumentációk elkészítésében Téged támogató kollégával való hatékony egy...tegnap 16:05
-
Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...tegnap 08:45
-
Felhasználók és informatikai rendszerek L3 támogatása. Kapcsolattartás L1 és L2 csapatokkal. Szerverek, szolgáltatások és számítógépek installációja. Informatikai infrastruktúra üzemeltetése, logok, jelentések elemzése. Beszámolók, jelentések elkészítése, kezelése, elvégzett fela...máj. 13.
-
Az IT System Administrator munkakör célja: a Nyomda munkafolyamatainak, felhasználóinak kiszolgálása és támogatása infrastrukturális és informatikai rendszerek felhasználásával. Fő feladatok: Felhasználók és informatikai rendszerek első szintű támogatása, feladatok előkészítése m...máj. 13.
-
Megismerkedsz a TETRA technológiájú rádiókészülékeinkkel illetve a bevezetésre kerülő legújabb szélessávú rádiótelefon technológiával, segítesz működtetni a különféle eszközöket, megismered a programokat/alkalmazásokat a 2G alapú Egységes Digitális Rádiótávközlő (EDR) Rendszer és...máj. 13.
-
Microsoft technológiára épülő egyedi fejlesztési projektek teljes körű koordinálása, operatív irányítása önállóan A projekt folyamatának, erőforrás-szükségletének megtervezése és menedzselése, a prioritások kijelölése és végrehajttatása Napi szintű feladatkoordináció és egyezteté...máj. 12.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...máj. 11.
-
Végfelhasználók támogatása, helpdesk feladatok ellátása személyesen vagy távolról IT eszközök telepítése és konfigurálása termelési és irodai környezetben IT eszközök alapvető hálózati beállítása IT infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és hibafeltárása Hibajegyek kezelése I...máj. 11.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 11.
-
Irodatechnikai készülékek hardveres és szoftveres javítása Gyártói változások, hibajavítások nyomon követése Költségmanagment rendszerek felügyelete Ügyfelekkel való szakmai kapcsolattartásmáj. 10.
-
Projektek tervezése, irányítása, nyomon követése a projekt teljes életciklusa alatt; Ügyfélnél felmerült üzleti igények összegyűjtése, felmérése és ez alapján specifikációk készítése; A projektek előkészítési fázisában való részvétel, a megrendelő igényeinek megértése, továbbítás...máj. 10.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...máj. 10.
-
informatikai hálózatok üzemeltetése; a hálózat monitorozása, a stabil működés érdekében törekvés az előrelátható problémák preventív módon való elkerülésére, a már felmerült probléma mielőbbi megoldása; felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhasználónak való segítsé...máj. 10.
-
A CRITERION csoportnál kialakított és fenntartott információbiztonsági keretrendszer üzemeltetése, fejlesztése IT biztonsági szabályzatok, eljárásrendek, üzleti hatáselemzés (BIA), BCP, DRP, kockázatmenedzsment dokumentumok készítése, rendszeres felülvizsgálata Az információbizto...máj. 09.
-
A munkakör célja: Az IT System Admin (Helpdesk) csapat irányítása, a csapatmunka koordinálása és az informatikai támogatási folyamatok fejlesztése a Nyomda belső működésének hatékonyságának növelése érdekében. A szolgáltatáskezelési folyamatok továbbfejlesztése, optimalizálása az...máj. 09.
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...máj. 08.
-
Belső IT infrastruktúra és alkalmazás üzemeltetése és karbantartása egy budapesti helyszínen Infokommunikációs / Kliens eszközbeszerzések szakmai támogatása Informatikai rendszerek időszakos biztonsági felülvizsgálata Informatikai rendszerek rendszerfelügyelete Informatikai rends...máj. 08.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 06.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 06.