Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
280 db találat
Szűrés
-
kábelek összeszerelése vizuális ellenőrzés precíz munkavégzésmáj. 14.
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...tegnap 17:21
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...tegnap 17:08
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...tegnap 14:50
-
A ServiceDesk alkalmazásban rögzített szolgáltatási kérések megoldása, menedzselése A felhasználók támogatása a ServiceDesk csatornáin keresztül (telefon, elektronikus levelezés, illetve portál) Az ipari-gyártási folyamatokat támogató, kiszolgáló informatikai eszközök, végberende...tegnap 14:11
-
Erőforrás és ütemezés tervezése Követelménymenedzsment Kommunikáció az ügyféllel, ügyfél oldali vezetéssel Kockázatkezelés Projekt kontrolling Vezetői és szakmai dokumentumok elkészítésetegnap 14:00
-
Basic Tasks Trouble Ticket handling from any 1st line operations and handling customer complaints as well Raise problem management tickets Fault analysis and resolution, service continuity assurance Normal Tasks Leading technical analysis and resolution of a diverse range of in...tegnap 11:34
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.tegnap 11:16
-
Microsoft rendszerek üzemeltetése, felügyelete, hibajavítása, karbantartása: Microsoft Windows szerverek Hyper-V virtuális környezet Microsoft Exchange Sharepoint Active Directory címtár Microsoft SQL adatbázis Microsoft RDS és file szerver Speciális hálózati környezet kialakítás...tegnap 08:10
-
Provide second-level support for our Energy Management Platform, focusing on troubleshooting and optimizing Microsoft Power BI implementations. Develop and maintain SQL queries and Python scripts to enhance platform functionality and reporting capabilities. Collaborate with cross...ma 00:30
-
Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...tegnap 17:50
-
Business request, issue elemzés. Testreszabás SAP-ban az üzleti követelmények teljesítése érdekében. Programozási kérések létrehozása, illetve a javított verziók és az új megoldások tesztelése. Master Data HANA-ban való karbantartása, szükség esetén ABAP-ban való átprogramozása...tegnap 17:40
-
Betanulási időszak: tapasztalt kollégák mellett elméleti képzéssel kiegészítve Folyamatos szakmai támogatás, „erősítést” hívhatsz bármikor a területen dolgozó kollégáktól vagy a központi diszpécsertől Vannak tervezett karbantartási munkák, ahol előre kitalált forgatókönyv szerint...tegnap 17:07
-
The role: As a team member, you will assist with migration from fixed lines to MS Teams in offices, handle user support for Teams migrations and run reports on cost optimizations on weekly and monthly bases regarding telecommunication costs and keep data clean by following data g...tegnap 16:45
-
beérkező anyagok átvétele üzemfenntartási anyagok, tartalék alkatrészek, munka- és védőruhák, egyéb anyagok és szerszámok raktározása, megrendelt anyagok beérkezéséről az igénylő egység értesítése, ellenőrizni a raktárkészletet és szoros kapcsolat tartása az anyagbeszerzéssel meg...tegnap 16:30
-
Level 2 szintű támogatás nyújtása IT biztonsági területen; információbiztonsági stratégia, szabályzatok, koncepciók megvalósításában való részvétel; POC (Proof Of Concept) rendszerek kialakítása a vállalati illetve ügyfél rendszerekre tervezett biztonsági megoldások működésének...tegnap 16:10
-
telephelyi LAN, adatközpontok hálózati és országos telekommunikációs infrastruktúrájának üzemeltetése; Layer2 és Layer3 (Switching, Routing) hálózati architektúra üzemeltetése; hálózati hibák diagnosztizálása, javítása és a kapcsolódó hibajegyek kezelése; hálózati karbantartások...tegnap 16:10
-
Adatközponti mentési infrastruktúra kialakítási, fejlesztési és üzemeltetési feladatainak támogatása Mentési környezetek kialakítása, fejlesztése, üzemeltetése és felügyelete Üzemeltetés során jelentkező változás igények implementálása, incidensek megoldása, problémakezelési foly...tegnap 16:10
-
Adatközponti hardver infrastruktúra kialakítási, fejlesztési és üzemeltetési feladatainak támogatása Adatközponti területek, szerver, tároló és SAN környezetek kialakítása, fejlesztése, üzemeltetése és felügyelete Üzemeltetés során jelentkező változás igények implementálása, inci...tegnap 16:10
-
The position sits within the Global Infrastructure Defense Engineering team, who is responsible to design / develop / test and architect company’s global network security solutions across the globe. A Security ACL (Access Control List) is a traffic filtering ACL in place of an ap...tegnap 15:20
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 14:40