Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
209 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
A műsorterjesztés és készítés területével kapcsolatos rendszereket üzemelteted és fejleszted. Betartod és betartatod az IT biztonsági szabályokat. A rendszerekhez tartozó kliens és szerver oldali szoftvereket támogatod. Közvetlen kapcsolatban állsz a társosztályok dolgozóival és...ma 14:54
-
Felhasználók támogatása (Windows, Office, Citrix) Napi szintű kapcsolattartás a munkavállalókkal és a külföldi anyacéggel Munkaállomások kiépítése és karbantartása (Desktop, notebook, vékony kliens) HelpDesk rendszer kezelése (asztali, hordozható készülékek kezelése, antennák kih...ma 11:56
-
A meglévő és új informatikai rendszerek bevezetésének koordinációja, analizálása, fejlesztések, tesztelések és karbantartások ellenőrzése. A társaságunk által megbízott informatikai cég munkájának felügyelete, operatív irányítása. Javaslatot tesz az informatikai rendszerekkel kap...ma 11:47
-
az IP hálózatokat védő tűzfalakhoz kapcsolódó fejlesztési és üzemeltetési feladatok ellátása a tűzfalak napi szintű, proaktív módon történő üzemeltetése rendszerkonfigurációs, rendszerbővítési feladatok elvégzése tűzfal rendszerek tervezése és implementálása létesítési projektek...ma 11:45
-
wifi hálózatokhoz kapcsolódó fejlesztési, üzemeltetési feladatok ellátása rendszerkonfigurációs, rendszerbővítési feladatok elvégzése hálózat-tervezés és helyszíni felmérés (esetenként vidéki munkavégzéssel), a kiépített rendszerek mérése és finomhangolása műszaki tervek és dokum...ma 11:45
-
Szeretsz embereknek segíteni, IT problémák széles körét megoldani? Izgalommal tölt el egy informatikai-, távközlési-, hálózati feladat megoldása? Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz k...tegnap 20:22
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 16:58
-
Szerverek, egyéb számítástechnikai eszközök (pl, NAS, Hálózati eszkökzök) teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és/vagy fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyel...tegnap 15:54
-
az informatikai rendszerek (szerverek, adattárolók, hálózatok stb.) üzemeltetése, konfigurálása (számítógépek installálása, üzembe helyezése), kiépítése felhasználók támogatása felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése hibajavítás, napi problémamegoldás, kapcsolattartás a fel...tegnap 14:42
-
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...ma 14:30
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...ma 13:50
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...ma 13:45
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...ma 13:45
-
Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást biztosítasz Eszkö...ma 13:35
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...ma 13:15
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...ma 12:35
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...ma 12:25
-
Elsősorban Windows platformon kialakított adatbázis és alkalmazás szerverek teszt környezetének üzemeltetése Alkalmazás teszt verziók kezelése, (telepítés, konfigurálás, verzió frissítés) Kapcsolattartás az érintett szakmai területekkel (IT üzemeltetés, DevOps, release management...ma 11:40
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...ma 11:35
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15