Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, pályakezdőknek
7 db találat
Szűrés
-
Pályázatkezelés - energetikai pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályázat folyamatának, megvalósításának és lezárásának koordinációja Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésének koordinációja Pályázókkal, kedvezményeze...ma 11:30
-
Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...tegnap 23:40
-
üzleti és technikai specifikációk készítése, egyeztetése tesztelési és dokumentálási feladatok együttműködés a szakterületekkel, külső beszállítókkal fejlesztések dokumentálása, nyomon követése informatikai nyilvántartások kezelése kapcsolódó jogszabályok, szabványok, előírások m...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...ápr. 24.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...ápr. 23.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.