Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs állás, munka (>10 év tapasztalat)
49 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Customer Service Representative (with various languages combination)
Brno, Jihomoravský kraj, Czechiamáj. 13. -
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...máj. 13. -
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...máj. 13.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 13.
-
Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer. - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...tegnap 09:06
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 13.
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételemáj. 10.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 13.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 09.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.
-
telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek... és fogalmazási készséged van, de a telefonos egyeztetés sem jelent gondot, kiemelkedő a multitasking... havonta pár alkalommal. ismered a Yettel ügyfélkezelő alkalmazásait, van ügyfélszolgálati területen... a hét három napján várják munkatársainkat! #LifelongLearning: A tanulásra és a személyes... ; Telefonos ügyfélszolgálat; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat...máj. 13.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásamáj. 09.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...máj. 08.
-
megkötése Eszközök bemutatása Ügyfélszolgálati feladatok ellátása A munkavégzés 2 üzletben... vagy bankszektorban eltöltött legalább 1 éves értékesítői, üzletkötői tapasztalat Telefonos értékesítésben... ; Telekommunikáció; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; IT üzemeltetés...tegnap 12:00
-
bemutatása Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Téged keresünk, ha Könnyen megtalálod a hangot... vagy bankszektorban eltöltött legalább 1 éves értékesítői, üzletkötői tapasztalat Telefonos értékesítésben... ; Értékesítési munkatárs; Banki értékesítés; Bank, Biztosítás, Bróker; Értékesítés, Kereskedelem; IT üzemeltetés...tegnap 13:10
-
Transcom Hungary Kft. Polish IT Help Desk Technician Budapest Budapest It helpdesk munkatárs Exceptional...máj. 13.