Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk állás, munka (1-3 év tapasztalat)
79 db találat
Szűrés
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételema 21:25
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...tegnap 16:20
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 15:30
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...ma 12:20
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 01.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ma 15:05
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 02.
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 16:05 -
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...tegnap 08:50
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...tegnap 16:35
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásategnap 13:35
-
Service Desk Shift Lead with English and German language skills
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...máj. 02. -
Italian Speaking Service Desk Support - Level 2 - Future Opportunity
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...máj. 01. -
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 29.
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...tegnap 14:20
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...ápr. 30.
-
Invitech ICT Services Kft. Servicedesk Operátor IT Veszprém Veszprém Veszprém megye Service desk... a Koordinációt végzőkkel és az Ügyfél Help Desk csapatával; Dokumentációk frissen tartása, hiányosságok feltárása... és hálózati kompetenciák (MCSA, CCNA); ITIL IT Service Management ismeretek Call Centerben szerzett szakmai... rendszer pénzjutalommal Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk... ; Home office; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...tegnap 15:26
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...máj. 01.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...tegnap 09:30