Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Munkatárs állás, munka

73 db találat
Szűrés
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    tegnap 15:45
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    tegnap 15:05
  • Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...
    tegnap 13:05
  • üzleti ügyfelek részére történő mobil és vezetékes szolgáltatás ajánlatadása, szerződéskötés keresztértékesítés, kapcsolattartás a meglévő céges ügyfelekkel potenciális ügyfelek felkeresése kis- és középvállalati szegmensben alkalmanként hideg hívás portfólió bővítés céljából üg...
    ápr. 28.
  • ServiceDesk, L1 szintű munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...
    tegnap 15:20
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    ápr. 28.
  • Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése  Informatikai eszk...
    ápr. 27.
  • Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...
    ápr. 28.
  • A hivatali mobiltelefon-előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézése a szerződött szolgáltatókkal új mobiltelefonok és tartozékok beszerzése, mobiltelefonokkal kapcsolatos beállítások, mentések, kisebb javítások elvégzése, felső vezetők mobilkészülékei telefonkönyveinek szinkronizálás...
    ápr. 27.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    ápr. 28.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    ápr. 26.
  • az általad felügyelt rendszerek esetében a jogosultságok kiadása ill. visszavonása a rendszerekkel kapcsolatos napi történések dokumentálása a rendszerek validált állapotának fenntartása, változtatáskezelés és deviáció kezelés, kockázatelemzésekben történő aktív részvétel a rends...
    ápr. 26.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 25.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    ápr. 26.
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ápr. 25.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim