Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It helpdesk munkatárs állás, munka
119 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 27.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 10:23
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 28.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 29.
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 29.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...tegnap 13:15
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.máj. 27.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 29. -
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...máj. 28.
-
illetve vizsgák) Izgalmas folyamatosan aktív munkavégzés. Magasan képzett munkatársak (Level1 és Level2... munkatársakkal való együttműködés) Inspiráló, emberközpontú környezet és kollégák. Nemzetközi szintű... tapasztalat szerzés a fitness iparból. Profi HELPDESK munkatársi szakmai tapasztalat megszerzése... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk...tegnap 21:45
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Szerverek üzemeltetése és adminisztrációja. Munkaállomások e, karbantartása. Hálózat-üzemeltetési feladatok végzése. Hardver eszközök e és karbantartása. Informatikai nyújtása a cég munkatársai és ügyfelei részére.tegnap 10:00
-
Budapest Support munkatárs L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; Informatikai támogatás; Üzleti támogató... központok; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; Általános munkarend; Full time work; Employee... status; High school; IT Support, Helpdesk; IT Support; Business Supporting Centres; IT Operation...tegnap 13:15
-
A Help Desk-en felmerülő feladatok szervezése és koordinálása (alkalmankénti besegítés/helyettesítés), Napi szintű, mikro-management tevékenységek elvégzése, Különböző riportok elkészítése és riportolás a Help Desk vezetője felé, az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kel...máj. 29.
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...máj. 29.
-
EZEKBEN A FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁ AMENNYIBEN. jó kommunikációs képességgel angol és magyar nyelven, proaktív és problémamegoldó attitűddel rendelkezik, empatikus, analitikus gondolkodású: Vevői megkeresések kezelése, felmerülő informatikai problémák megoldása vagy továbbí...máj. 27.
-
Részvétel az IoT termékek gyártásában: Firmware feltöltése az eszközökre, eszközök tesztelése, konfigurálása, eszközök regisztrációja a szerveren Eszközgyártási dokumentáció frissítése szériaszámokkal, azonosítókkal Meglévő dokumentáció mentén IoT felület képernyőképeinek beállít...máj. 29.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 28.