Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Customer service coordinator állás, munka
15 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...tegnap 15:45
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...Friss
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 15.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 14.
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.máj. 15.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 13.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.
-
; Telefonos ügyfélszolgálat; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat... , Helpdesk; Call Center Services; IT Operation, Telecommunication; Client Services, Customer Services; Language skills are not required; General work schedule ...máj. 13.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...máj. 03.
-
(call center) területen szerzett tapasztalat• Affinitás a különböző mobil eszközökhöz, technológiai... ; Telefonos értékesítő; Telekommunikáció; Telefonos ügyfélszolgálat; Értékesítés, Kereskedelem... munkarend; Full time work; High school; Telesales Agent; Telecommunication; Call Center Services; Sales... , Trade; Client Services, Customer Services; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 06.
-
Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; Language skills...tegnap 19:40
-
Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 16.
-
kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező... ; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; Corporate Management...máj. 15.
-
Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 10.