Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Customer care manager állás, munka (1-3 év tapasztalat)
40 db találat
Szűrés
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ma 00:50
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ápr. 26.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementápr. 25.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásategnap 13:35
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 23.
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...ápr. 25.
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételeápr. 22.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 26.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...ápr. 25.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 24. -
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
havonta pár alkalommal. ismered a Yettel ügyfélkezelő alkalmazásait, van ügyfélszolgálati területen... ; Telefonos ügyfélszolgálat; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat... Support, Helpdesk; Call Center Services; IT Operation, Telecommunication; Client Services, Customer...ápr. 25.
-
; Középiskola; IT support, Helpdesk; Egészségügyi asszisztens; Telefonos ügyfélszolgálat; Egészségügy... ; Healthcare Assistant; Call Center Services; Healthcare, Pharmaceutical Industry; IT Operation... , Telecommunication; Client Services, Customer Services; Language skills are not required; junior; General work schedule Excel IT SUPPORT; WORD; OUTLOOK...tegnap 15:00
-
Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...ápr. 19.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ápr. 18.
-
clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user... improving customer satisfaction level Advanced or native in Spanish and Portuguese language and you... have upper-intermediate English language skills. Experienced in any customer service – experience... gained in IT Help Desk/ customer support role is an advantage but not a must (we provide you 2-weeks... customer-focus mindset. Excellent communication skills – both written and spoken Flexible...ápr. 24.
-
Transcom Hungary Kft. Polish IT Help Desk Technician Budapest Budapest It helpdesk munkatárs Exceptional... customer experience. Language Proficiency: Showcase your language skills in Polish and English... communication and interpersonal skills to create exceptional customer interactions. Secondary School... change in their teams and communities. That’s just how we are at Transcom. Here we care, and root for...ápr. 25.
-
Transcom Hungary Kft. Spanish IT Help Desk Technician Országos Help desk munkatárs Become an...ápr. 25.
-
Szallas.hu Zrt. IT Support Associate Budapest Budapest IT support munkatárs Informatikai... segítségnyújtás és a help desk: a Szállás csoport Magyarországon (Miskolc és Budapest) és Horvátországban...ápr. 26.
-
Budapest Helpdesk munkatárs Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak...tegnap 08:50