Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák angol nyelvtudással
16 db találat
Szűrés
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...tegnap 16:15 -
A Támogatáskezelő alaptevékenységéhez köthető feladatok informatikai támogatása, informatikai üzemeltetés; az Egységes Pályázatkezelő Rendszer működésének biztosítása, részvétel a fejlesztésekben, a hibák javításában.tegnap 12:50
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...máj. 03.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...máj. 03.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...máj. 03.
-
Közreműködés saját és nagyvállalati magas rendelkezésre állású IT rendszerek kialakításában és üzemeltetésében Nemzetközi projektekben való részvétel CI/CD folyamatok kialakítása és felügyelete Cloud eszközök használata, konfigurálása Docker, Kubernetes vagy OpenShift technológiá...máj. 02.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...ápr. 30.
-
A rendszer működésének biztosítása, továbbfejlesztése Új hardverek üzembe helyezése és telepítések megvalósítása, frissítése Szerverek adminisztrációja Window operációs rendszerrel Active Directory, VMware és egyéb szerverszolgáltatások adminisztrációja Kliens-szerver alkalmazáso...ápr. 30.
-
Windows környezetben működő szerverek, számítógépek szoftveres és hardveres telepítése és karbantartása Aktív és passzív hálózati elemek felügyelete Kamerarendszer technikai működésének és állapotának felügyelete Felhasználók számára segítségnyújtás (helpdesk – LEVEL1-2) Felhaszn...ápr. 30.
-
A cég informatikai rendszerének napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a berend...ápr. 29.
-
Maintain the company's internal product database; Based on requests you will create new products; Verify whether new item codes are required or advise about existing ones; Make sure that all item attributes have been correctly captured and the item description has been standardi...ápr. 29.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.
-
A cég hlózati transzformációjában való részvétel, Részvétel a LAN/WAN és adatközponti projektek tervezési, kivitelezési és támogatási munkáiban, IpSec és hagyományos bérelt vonali technológiák üzemeltetése, implementálása, Szakmai kapcsolattartás a gyártók és a végfelhasználók mű...ápr. 29.
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...ápr. 27.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
Munkaállomások L1 szintről történt eszkalációjának kezelése: teljeskörű (hardver-szoftver) felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárítása Szerverek szoftver oldali (oprendszer, mentési rendszerek) felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárít...ápr. 24.