Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák pályakezdőknek
7 db találat
Szűrés
-
az általad felügyelt rendszerek esetében a jogosultságok kiadása ill. visszavonása a rendszerekkel kapcsolatos napi történések dokumentálása a rendszerek validált állapotának fenntartása, változtatáskezelés és deviáció kezelés, kockázatelemzésekben történő aktív részvétel a rends...máj. 02.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 01.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 30.
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ápr. 29.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 29.
-
Senior Rendszerszervező (e-szolgáltatások)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XIII. kerületRendszerszervezés: Felelős a rábízott alkalmazásokért, életútjukért (alkalmazásgazda) és rendszerszervezési feladatokat lát el. Karbantartja és naprakészen tartja a rendszerterveket, és gondoskodik az alkalmazás életút eseményiről. Felelős a támogatott üzleti folyamatok IT rendsz...ápr. 29. -
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.