Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ma 09:07
-
Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósításategnap 19:40
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...tegnap 16:15 -
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 11:30
-
SAP rendszer működésének felügyelete, bázis adminisztrátori feladatok végrehajtása. Az SAP működési biztonságához szükséges tevékenységek tervezése és végrehajtása, megelőző karbantartások lebonyolítása, hibák elhárítása. Verzióváltások lebonyolítása. A kapcsolódó alkalmazások kö...ápr. 27.
-
Banki és energetikai alkalmazások manuális tesztelése Hibák feltárása, elemzése, dokumentálása Az elvégzett tesztelés dokumentálása, jegyzőkönyv készítése Ügyfelek támogatása, hibajegyek kezelése Folyamatos kommunikáció, szoros együttműködés a fejlesztő kollégákkal Csapatmunkában...ápr. 26.
-
A vállalat belső ERP-rendszerének (CSB) napi kezelése, működtetése. A vállalatirányítási rendszer felhasználóinak támogatása (kb. 20 fő), kérdések megválaszolása, kéréseik megoldása. Események, felmerülő problémák megoldása, jelentése és nyomon követése. Együttműködés a vállalati...ápr. 26.
-
Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...ápr. 26.
-
Oracle RDBMS: Adatbázis szoftver komponensek és frissítések telepítése; Adatbázis hangolás, teljesítmény vizsgálat; Adatbázisban erőforrás igényes SQL utasítások meghatározása; Adatbázisban teljesítmény problémák behatárolása; Adatbázisban hibaelhárítás; Rendszerfelügyeleti eszkö...ápr. 26.
-
Támogatás nyújtása az incidenskezelésben résztvevő kollégák részére, IT biztonsági védelmi rendszerek széles körének üzemeltetése, felmerülő hibák kezelése, Új védelmi megoldások tesztelése, bevezetése, Változáskezeléshez, fejlesztéshez, teszteléshez kapcsolódó egyedi, komplex ko...ápr. 25.
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...ápr. 24.
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 23.
-
Ebben a pozícióban a Te feladatod lesz az egyik telekommunikációs partnercégünk aktuális és most épülő, microservice alapú ügyfélkiszolgáló rendszereinek üzemeltetése. Napi feladatként hibákat kezelsz a különböző portal szakrendszerekben, gyors és hatékony megoldásokat biztosítas...ápr. 23.
-
Információ biztonsági szolgáltatás az ügyfelek részére (L2-L3) Teljeskörű belső IT és információ biztonsági szolgáltatás a vállalat részére (L1) Az ügyfelek részére vállalt szerződés szerinti SLA-k betartása Az elvégzett feladatok dokumentálásaápr. 17.