Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
106 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
end user IT support for local and international sites in MS Windows environment infrastructure administration (L1, L2), including network, virtualization, servers, cloud-based solutions work together with the internal/external IT partners documentation, change management HW and S...ma 14:46
-
Management of end-user IT requests, ensuring restoration of site IT service interruptions. Deployment, configuration & support of hardware, client operating systems, productivity software. Hardware support includes: online PCs, PC peripherals, PC non-networked, OT Systems (I4.0),...ma 14:24
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésema 13:45
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...ma 09:14
-
Budapesti irodánkban (és részben home office-ban), egy klassz csapat tagjaként járulsz majd hozzá szakértő munkáddal ahhoz, hogy magyar és nemzetközi nagyvállalati ügyfeleink költséghatékony és egyúttal legális licencgazdálkodással akár szoftverköltéseik 30%-át is megtakaríthassá...tegnap 14:27
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...ma 18:30
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...ma 17:20
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...ma 16:40
-
Developing Devops pipeline, using Jenkins shared library in groovy, in object oriented approach Unit testing the Jenkins library Finding new solutions, implementing proof of concepts Supporting developer, tester and operation Operating Jenkins instances on OpenShiftma 16:10
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 15:30
-
Angol és magyar nyelvű webáruházak napi szintű üzemeltetése, felügyelete és adminisztrációja. Internetes hirdetések (Google Ads, Facebook Ads) tervezése, indítása és menedzselése. Termékek népszerűsítésére szolgáló weboldalak létrehozása, karbantartása és SEO optimalizálása. A vá...ma 14:55
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...ma 14:25
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...ma 13:50
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...ma 13:19
-
Piacon lévő termékeink mérnöki támogatása, valamint áttervezése (így a K+F az új termékek fejlesztésére tud összpontosítani) A termékek életciklus menedzsmentjének támogatása Költségcsökkentéssel, hatékonyság- és megbízhatóságnöveléssel, technológiaváltással, gyárthatósággal, val...ma 12:35
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...ma 12:00
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:50
-
Identify and analyze root cause and solve incidents in the area of business applications, Perform administrative activities for IT solutions, Co-operate with Suppliers with regard to the solution, Provide support for change management process, Perform deployment of releases for b...ma 09:25
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...tegnap 20:13