Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...tegnap 17:55
-
Infrastruktúra, Windows rendszerek üzemeltetése, támogatása és dokumentálása A belső ügyfelektől érkező és a bejelentések, események megoldása, elhárítása, hibajegykezelő rendszerben Rendszertervek, rendszerdokumentációk és üzemeltetési leírások készítése Részvétel az incidenskez...tegnap 14:50
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...tegnap 14:30
-
Komplex projektek koordinációja, bármilyen objektum vagy tárgy virtuális másának pontos digitális adatainak implementálása és az IT feladatainak teljes körű összefogása Bizonyos esetekben nem csak IT, hanem vállalati szintű projektek vezetése, melyek az IT felelősségi körébe tart...tegnap 14:20
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...máj. 16.
-
Az üzleti igények megértése és informatikai/adatelemzési támogatása Nemcsak egyedi riportok hanem komplex elemzési rendszerek készítése (KPI, Dashboard) Az IT architektúra felépítésének, valamint az üzleti rendszerek működésének/folyamatainak ismerete, adatáramlások kialakítása P...máj. 15.
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...máj. 14.
-
Az IT osztály képviselete és kapcsolattartás a repülőtér forgalmi és terminál üzemeltetési 7x24 órás felügyeletet adó szervezeti egységei felé Részvétel az informatikai változások kezelésének koordinálásában, mind a meglévő rendszerek módosítása során, és a bevezetésre kerülő új...máj. 14.
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...máj. 14.
-
megadott címlista alapján, személyesen felkeresed új és meglévő ügyfeleinket otthonukban, ahol élményt nyújtó konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást folytatsz, ajánlatot készítesz, majd értékesítesz(Ügynöki tevékenység) területi információkat gyűjtesz, melyről jelzést...máj. 14.
-
a kívánatos telepítési hely körzetének kijelölése, az ún. telepítési kör meghatározása. az EOV koordináták meghatározása, fényképfelvételek készítése, a helyrajzi számok és tulajdoni lapok beszerzése A telepítési helyéül választandó ingatlan tulajdonosával tárgyalások az adásvét...máj. 14.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...máj. 13.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 13.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...máj. 13.
-
Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel. A villamos hálózati berendezéseket, anyagokat, munkavégzési módszereket érintő jogszabályok és egyéb kötelezőérvényű szabályozások betartása, betartatása. Villamos hálózatok nyom...máj. 13.
-
Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel, az üzleti partnerekkel létrejövő szakterületi szakmai kapcsolatokban. Az eszközmenedzsment tevékenységeket érintő jogszabályok és egyéb kötelezőérvényű szabályozások betartása, b...máj. 13.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...máj. 03.